Drunk_Panda Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har fått sommerjobb i FMC innenfor Økonomi og Adm. Går mitt siste år nå, er det gode muligheter for å få fast stilling hvis jeg virkelig gir ALT i de 2 månedene? Og burde jeg ta med meg jobben hjem? Slik at jeg gjør mer enn det jeg rekker på jobb? Gleder meg helt sykt, fikk den av å skrive bacheloroppgave Lenke til kommentar
kbghakki Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hvis du er flink og viser stå-på-vilje bør det være mulig med fast jobb, skulle man tro. Litt nysgjerrig på hvilken avdeling i FMC det er snakk om? Kongsberg, Bergen? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Update; Ble fast jobb Bergen 1 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Har hørt veldig mye godt om FMC! Stå på og gratulerer så mye:) Endret 22. juli 2012 av Salt_Skin Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Update 2; De betaler master for meg. Og jeg har tatt over jobben som cost controller for hele avdelingen 3 Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Gratulerer! Hvordan er lønnsnivået der du er? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Nå har ikke jeg kjennskap til andre firmaer, men jeg ligger godt over 400K som 3 årig Bach. + overtid og goder. VELDIG gode muligheter for å komme langt! Så sant man er proaktiv. Jeg designet selv et nytt rapporteringssystem som kortet ned rapporteringen fra 1.5 uker til 2 timer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå