tomacro Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei Jeg skal lage en privat gruppe, der det skal bli holdt noen konkurranser denne mnd Jeg har laget fila i en exel fil, der jeg vil at alle som er med fyller ut en slik fil. Men problemet dukker da opp etterpå , Hvordan kan jeg få frem alle disse filene på en side som facebook hvis jeg samler sammen alle disse f,eks 50 exel filene ,så alle har tilgang for å se utfallene hos alle som er med på en slik konkurranse. For det blir feil at kun jeg får tilgang til dette, der det kan bli tatt som juks. er det mulig å få fiksa dette på noe vis? Eventuelt lastet opp filene på en side som bildr.no for å vise de frem eller en annen side? Hjelp? Litt vanskelig å forklare,håper folk skjønte hva jeg mente,der det ikke akkurat er lett å laste opp så mye på face i innleggene. Men vil gjerne det blir lastet opp i denne exel fila så. For exel fil kan man vell laste opp via en nettside også? Så det kan vell kanskje være en løsning? å legge ut alle linkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå