dikteren Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 heisann! her folger dikt som jeghar alget... jeg er ingen romantisk person... men bare foler for aa faa det ut..hvis noen liker diktet(ene) pm meg! hviss noen ikke har noe positivt a si, saa vaer saa snill aa ikke si det! Men om noen vil kommentere diktiet... vaer min gjest! og for den som maate lure... jaa jeg sitter paa et amerikansk tastaur og har svaert vanskelig for aa skrive norske bokstaver! ps: dette er ingen normal diktform... bare forsok aa forstaa... 1. hennes ansikt saa pent hennes haar saa vakkert opsatt ny fasong hver gang men alltid strukekt strengt tilbake den soete brune fargen paa huden saa myk aa glatt at mitt eget syn forraader meg jeg tror jeg foeler hjerte stoppe hardt aa puste hver gang hun snur seg mot meg hun er en engel selv kinnene straaler ut en glede jeg ikke kan kjenne hennes kropp litt velformet men vakker hennes ben saa lange og glatte negler de myke smaa foetter kan umulig traakke paa noe annet enn meg! edit: provde en liten forbedring pa hennes kropp ...litt lubben :0 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Faktisk bra.!......... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hvorfor har det vært så mye dikt her i det siste :-? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 post det heller på http://www.dikt.no! Der får man som oftest mere og bedre tilbakemelding! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 post det heller på http://www.dikt.no! Der får man som oftest mere og bedre tilbakemelding! Jeg er faktisk medlem der.....(av alle mulige steder, så er jeg medlem der ) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hennes kropplitt lubben Bra dikt, men kanskje forandre litt på akkurat det jeg har quota? Lenke til kommentar
dikteren Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 takk takk... kanksje jeg skal forandre paa det om kroppen ja jeg har et annet, som ikke er saa bra...men jeg vil poste det naar jeg kommer hjem! Takk for tilbakemeldingene.. ps jeg tenkte jeg skulle poste det paa dikt.no... men jeg ville gjerne bidra med noe til forumet her og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå