peacee Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei jeg har veldig lyst å bli bilmekaniker! problemet mitt er som følger. jeg og samboeren har fått en unge som nå er blitt 7 og en halv måned. hun skal gå på skole nå så jeg er derfor er jeg i fult arbeid og har ikke tid til noe skole. lurte på om det var noen måte å lære bilmekanikk som om å ta "1 vgs" mekken hjemme. altså ikke gå hjemmeskole men vite hva jeg skal "øve" på eller lære meg for så å ta skole senere når vi har tid til detta. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kjøp deg et par vrak og begynne å skru ... f eks min Lenke til kommentar
peacee Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 hehe har det og gjør det men tenkte på så jeg kunne "begynne skolen" sånn att jeg lærer det grunnlegende sånn at jeg f.eks kan hoppe inn på andre året siden jeg har 1 elektro å kan hoppe inn der:P Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du mener teorien? Jeg gir deg samme rådet. Du lærer ti ganger raskere når du gjør det i praksis enn når du må lese deg til det. Du glemmer heller ikke så lett på den måten. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 hehe ja sant det. men tenkte også å ha teorien i tillegg. så det ikke er noe å gå glipp av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå