40D Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen i vinduet? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg får en følelse av skrikende svartmetall når jeg ser dette bildet. Det hadde tatt seg ut som et coverbilde til et eller annet band i den sjangeren Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Gjorde seg dette..mulig jeg ville tatt ett kutt i bunnen,bort med veien,da det kanskje hadde passet bedre til denne behandlingen? Og noe mørkere himmel? Lenke til kommentar
40D Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Gjorde seg dette..mulig jeg ville tatt ett kutt i bunnen,bort med veien,da det kanskje hadde passet bedre til denne behandlingen? Og noe mørkere himmel? Gjorde somdu sa.. Bedre. Vart du skrømt no? Lenke til kommentar
40D Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Skyggene fra sola røper jo dette mørket, men en får forestille seg en klar sterk fullmåne. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Skummelt og stilig - i natt må jeg ha lys på Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Helt enig med Lumpness her, tittelen på coveret kunne ha vært noe sånt som "black magic" Lenke til kommentar
Vampyrjenta Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Scrolla nedover på bildet, og plutselig ser jeg den personen! Jeg skvatt! Kjempekult bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg