Horten94 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Greia er det at ting lagrer seg automatisk på ssd og mange ting bare lagrer seg på "C:\" som er SSD hardisken. Er det mulig og stoppe at ting kommer inn på SSD hardisken ? Eventuelt gjøre SSD om til "E:\" og boote windows derfra ? Jeg vil liksom kun ha windows og et spill på SSDen. Ikke noe aent. Takk Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Et smart triks er å installere alle nye programmer på en annen disk, det kan du gjøre ved å velge egendefinerte innstillinger under installasjonen av programmene, og så velge at programmet skal bli installert på den andre disken. På denne siden kan du lese om hvordan å flytte "Bruker" filene uten å måtte hacke registeret : http://lifehacker.com/5467758/move-the-users-directory-in-windows-7 Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Takker for svar. Jeg har gjort dette men så fikk jeg "Mislukket pålogging for user profile service tjenesten. Brukerprofilen kan ikke lastes inn." Har jeg gjort noe feil ? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Du har kanskje ikke klart å opprette de symbolske lenkene riktig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå