Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veldig, veldig komplisert sitausjon. :-)


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vurdert i noen uker om å skrive noe her nå, men har aldri giddet fordi jeg helt ærlig ikke vet hva jeg skal skrive. Som du kanskje gjetter så er dette enda en fjortisstråd som handler om en gutt som ikke vet hva han skal gjøre med en jente, selvfølgelig. Jeg kommer bare til å skrive det som kommer opp i hodet mitt, så det blir nok litt rotete.

 

Jeg går i niende klasse og er 15 år, og jeg sliter litt. Jeg har nemmelig følelser, eller er interessert i noen jenter, som samtidig også forvirrer meg. Starter med første jenta, har likt henne siden etter sommerferien egentlig. Hun startet litt etter sommerferien i åttende klasse etter hun flyttet til nabobyen min. Jeg visste ikke hvem hun var, eller sa aldri noe til henne, men husker bare at jeg synes hun var ekstremt pen, ifølge meg i hvertfall. Litt senere, fant jeg henne på Facebook (dessverre), og la henne til. Hun var nysgjerrig, og spurte hvem jeg var. Jeg har aldri hatt venninner før, og hele greia med jenter var litt skummelt, så jeg sa bare at jeg glemte å logge ut hos en venn, som sikkert har køddet med brukeren min. En eller to uker senere bare la jeg merke til at hun var pålogget hele dagen, og tullet litt angående dette. Dette utviklet seg over noen dager, og plutselig begynte vi å chatte hver eneste dag. Jeg fikk vite en del om henne, som at hun for eksempel var venn med en kompis av meg. Vi kommenterte bildene til hverandre, og så videre, men vi flørtet aldri direkte. Tror ingen av oss turte det. Det ble altså bare ting som "Kul kostyme", og ikke noe ting som "Pen <3" hvis dere skjønner.

 

På skolen fikk vi stadig blikkontakt, men jeg turte ikke gå til henne og verken gjorde hun det, så vi bare gikk forbi hverandre, og hun var ofte litt nervøs. Samtidig som jeg trodde hun likte meg, mens jeg var dødsforelsket i henne, trodde jeg at hun også ikke gjorde det. Hun kommenterte alltid bilder til gutter på alder med henne, og sa de var kjekke og sånt, men det skjedde liksom aldri med meg.

 

Noen uker etter så gikk hun rundt med en venninne, og de hvisket noe til hverandre mens jeg fikk blikkontakt med jenta, og jenta ble litt flau når jeg gikk forbi. Plutselig spør venninnen om det er jeg som [...] og så holder jenta hånden over munnen på venninnen og blir flau. Dette utviklet seg etterhvert litt, og når vi ble litt kjente så skulle venninna alltid si noe, og så kommer jenta. Etter dette hilste jeg og jenta på hverandre, og hun vinket noen ganger til meg. Hvis jeg psurte hva venninnen prøvde å si sa hun bare "Ikke noe, vi bare tuller med deg"

 

Senere så gikk jeg til en kompis som har klasserom ved siden av dem, og jeg fant ut at denne jenta, søsteren hennes og noen venninner gikk rundt og ertet vennen min og de som gikk i klassen der, så jeg bestemte meg for å bare sitte utenfor klasserommet og se på. Noen ganger ble jeg liksom med på leken.

 

Noen uker senere så satt alle bare der, og plutselig sier en venninne av jenta "Liker du xx?". Jeg sitter jo i en gjeng med masse jenter og gutter, og svaret var jo selvfølgelig "Nei..." i selvforsvar. Etterhvert begynte jenta også å tulle med meg, og sa for eksempel på chat at jeg og en annen venninne av henne ville vært et fint par sammen, og hvem jeg likte. Jeg bare svarte at det var en på skolen jeg likte, og hun sa hun likte en i klassen og en på en annen skole. Alt så jo ut som hun likte meg, måten hun oppførte seg når jeg kom liksom. Da ble hun alltid helt sykt hyper og hun smilte alltid, og ble noen ganger litt flau. Hun stjal en gang busskortet mitt, og likte liksom at jeg jaget etter henne på en flørtete måte. Dette utviklet seg litt og hun prøvde liksom å få meg til å tryne, mens hun bare smilte, og da la jeg henne noen ganger i bakken, og det så faktisk ut som hun likte det; det at jeg tok på henne liksom. Jeg var jo veldig forvirret, for hun sier hun liker noen andre, mens hun later som hun liker meg. <- Ble litt surrete her.

 

Jeg har aldri turt å spørre jenta ut, eller nummeret hennes en gang. Men det ble litt mindre chatting i en periode, og så begynte vi å chatte igjen. En gang satt jeg i gangen, så kommer plutselig venninnen bort til meg og sier "xx liker deg", og jeg får jo helt panikk og hjertestans nærmest, og bare går videre i lykkerus. Bare for å forsikre meg, så spør jeg denne venninna senere på chat om jeg hørte det riktig, og så sier hun "Åja, det var bare kødd. Sa det til alle", og så ble drømmene mine litt knust igjen.

Noen uker etter det hadde vi fotball greier, og det hele endte opp med at jeg og jenta flørtet hele skoledagen. Vi løp etter hverandre, og lekte på en måte, mens vi klemte og la hverandre i bakken og sånt. Var vel den beste dagen, føltes liksom som om vi var sammen. Har flere ganger hatt anledning til å spørre henne ut, men turte ikke.

 

Det var vel det viktigste om JENTE 1, for nå har jeg nemmelig slettet henne fra Facebook, og vi snakker ikke så mye sammen i det virkelige liv egentlig. Slettet henne fordi jeg bestanding ble helt varm og rød bare jeg leste noe om henne på Facebook, at hun var med venner, eller noe sånt; siden vi ikke hadde chattet på 2 måneder eller noe sånt.

Etter dette møtte jeg JENTE 2 og JENTE 3, og vi tuller litt. Har ikke noe interesse i dem, men det er bare gøy å tulle og flørte med dem. Chatter også av og til med dem. Noen ganger så kommer JENTE1 i nærheten, og da bare ser hun litt trist i lufta, som om hun liksom merker jeg flørter med andre jenter. Husk at det jeg skrev tidligere var før jul, og det med at hun ser trist i lufta dersom jeg kommer er nå...

 

Nå er det også JENTE 4, som jeg ikke kjenner en gang. Hun er EKSTREMT pen og fin, og er litt populær eller viktig ihvertfall. Hun drikker ikke osv, men forsatt. Hun bare vinker eller sier hei til meg med et stort smil, og en gang gikk jeg forbi henne, så spør hun på en hyper måte om en venninne av henne, som jeg har vært veldig forelsket i før sommerferien, kan bli med meg til klasserommet. Jeg bare svarte med et smil "Jada, så kom da". Har lagt JENTE 4 til på Facebook, men har ikke chattet med henne eller noe sånt.

 

Håper dere skjønner hva jeg mener her, for jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Er jo stormend eforelsket i JENTE 1, og litt forelsket i JENTE 4. Kan vel si jeg har 7/10 følelser for JENTE1, 1/10 følelser for JENTE2&3, og 2/10 følelser for JENTE4 for å si det på den måten. Og med stormende forelsket i jente 1 mener jeg at jeg får lykkerus, og blir helt varm og klarer ikke å gjøre noe derosm jeg ser henne, eller leser noe om henne, eller bare ser på et bilde...

 

Hjelp? :'(

 

"I won't give up on us... even if the skies get rough"

Ja, teksten i nesten alle sangene minner meg om situasjonen min, eller jente 1...

 

(Sikkert noen som kjenner igjen deler av tråden, har postet før.) Anonym poster: 325cb1f35873b3ee641bac1c624f3b26

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herre min hatt.

 

Nummer 1.

 

Ingen tvil.

 

Glem alle strategiske greier.

 

Glem alt som er lurt .

 

Hvem får ditt hjerte til å banke ?

 

Det er nummer 1.

 

Ja, men hvordan? :p Jeg har jo liksom mistet all kontakt med henne nå, det er nesten som om vi har slått opp, selv om vi ikke har vært venner en gang, hvis du skjønner. Anonym poster: 325cb1f35873b3ee641bac1c624f3b26

Lenke til kommentar

Det finner du ut av.

 

Kjør på.

 

Det at ditt hjerte banker er nok, det vil gi deg mot til å gjøre de riktige tingene. Bare stol på det. Selv om du er nervøs og hendene skjelver når du skal taste nummeret.

 

Lykke til.

 

Får vel gi det enda mer tid da? Er jo snart sommerferie og, så må jo kjappe meg litt ihvertfall. Forresten, i dag var hun litt anneledes, har ikke sett henne på 2 uker, men vanligvis så enten smiler hun eller står hun i veien eller noe annet tullete, men var ikke det idag. Hadde bare noe drikke med meg, og hun spurte om hun kunne få. Jeg bare svarte sikkert, og at jeg allerede hadde drukket fra flaska. Er det bare meg eller har det blitt vanlig å drikke fra samme flaske fra noen du ikke kjenner? :s Anonym poster: 325cb1f35873b3ee641bac1c624f3b26

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...