mcgroven Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Litt over sju spennende år, og jeg setter punktum. Takknemligheten er stor. Les hele saken Lenke til kommentar
Lex_InnleggNO Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Takk for laget og gode anmeldelser. Lykke til videre i Viasat, Groven! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Takk for anmeldelser av høy kvalitet Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Er det en JR-drakt på bildet? Classy! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Lykke til videre i livet, er jo lov å komme med en anmeldelse i ny og ne slik at det ikke blir bare sport hele tiden Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Fotballredaktør? Har du mulighet til å fjerne Fjørtoft fra skjermen? I så fall har du makt til å gjøre livene til de fleste av oss (har jeg et sterkt inntrykk av) bittelitt bedre. Du kan jo tenke litt på det. Ser forresten at en annen bra gamer-skribent melder overgang til Pressfire. Nå bør det helst trekkes noe spesielt opp av hatten, ellers kommer kvalitetesverdien på denne siden til å synke ganske drastisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Takk for gode anmeldelser og ikke minst Gullstikka 2010! Det var virkelig moro å hilse på både deg og TST, og for en ydmyk spiller var det en aften som aldri vil bli glemt. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Har lagt merke til navnet ditt etter CL-sendingene på Viasat. Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde merket du var borte da, og jeg trodde du gjorde begge jobbene Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Takk for gode anmeldelser, du har helt klart vært en av favorittene her inne. Har satt veldig stor pris på anmeldelsene dine, især av sportsspill(FIFA og NHL spesielt) og rollespill. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tusen takk i like måte, Mikael. Må innrømme at jeg savner mer Groven-stoff her -- kanskje det er på tide med en Kickstarter-kampanje? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Takk for gode år Mikael, håper våre veier krysses igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå