DVDLOVER25 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hei jeg har lenge spilt broodwar på battlenett (på internett), men etter å ha instalert ny firewall fra norton så kommer jeg ikke inn på nettet lenger. Jeg har gitt adgang for SC i firewallen men fortsatt så kommer jeg ikke inn. Er det noen her som har noen forslag til hva jeg skal gjøre, og hvordan jeg kommer inn igjen. Takker på forhånd. DVDLOVER25 Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Sånn som jeg har hørt av mine kompiser, skal det visstnok være noe crap med spill fra blizzard og å spille disse på nettet gjennom en firewall. Eller var det gjennom NAT? Eller er det det samme? Uansett, såvidt jeg har hørt skal du nok få problemer med å få dette til, siden ingen av mine heller datakyndige kompiser har fått dette til, så vidt jeg vet. Kanskje med Kali? søk på google etter Kali. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 http://forum.hardware.no/nettikette.php Tilogmed jeg har lest dette, det burde du også "DVDLOVER25" Norton firewall er dårlig rett og slett, med ZoneAlarm kan du gjøre alt mye enklere og den er mye bedre. RolloThomasi - Det er Kali II (2) som gjelder nå...må regge noe, men det er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå