Bingogress Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei Jeg lurer på om AlienwareX51 er verdt pengene for en World of Warcraft og Battlefield Gamer? Er det nødvendig å kjøpe Alienware Aurora eller er forskjellen ikke så stor? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Uhm objektivt sett så er svaret nei. Alienware har en egen nisje i markedet mye basert på cool faktor, men du får mye bedre maskinvare til en billigere penge ved å handle noe som ikke er så gjennombrandet som Alienware. Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 IKKE gidd kjøpe alienware beklager, de er ikke verdt pengene. kamerat av meg kjøpte en til bærbar til 12000, acern min til 6000(og to år gammel) funka bedre Beste tingen med hele dritten var lysa som du kunne justere fargene på. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg er ikke helt enig. Hvis man liker designet så ser jeg ingen problemer med at man aksepterer å betale ekstra for dette. Men hvis ytelse er alfa omega så kjøp noe annet, du får betydelig bedre hardware fra andre hold. Det er jo f.eks det Apple lever av, dårlig hardware men "kul" design. Lenke til kommentar
Bingogress Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg ser ikke problemet med hardwaret når jeg spiller nesten bare World of Warcraft når jeg spiller. Jeg vet at man betaler for designet og det går jeg med på også. Det er en av grunnene til at jeg kjøper en Alienware og ikke velger en Acer som jeg har fra før av som jeg merker jeg begynner å gå lei. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Alienware er gjerne ett godt kjøp, mange andre PC-produsenter kommer med "Spill-PCer" men selv om de setter inn samme skjermkort som du finner i en alienware mangler det ofte kjølingen som trengs. Det sagt så vil en stasjonær til 4-5000 lett knuse de beste spillPCene av samme grunn. Og Alienware er generelt sett DYRT, du kan alltid gjøre bedre kjøp men det er jaggu ikke lett å se hvilke kjøp som faktisk er bedre. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 vel lest litt mer om pcen nå. Gtx 555 er greit, men jeg har 560ti og synes det er elendig når det kommer til BF3. Tar jeg rett hvis jeg sier wow er et tungt spill? i7, men en i5 funker bedre i spill (og koster midre) men for all del, kjøp en pc verdt 6-7 k for 10 Lenke til kommentar
Bingogress Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Jepp, jeg går med på å betale noen tusen for designet. World of Warcraft er ikke et tungt spill imindre du går i raids. Min Acer som jeg har nå tar World of Warcraft helt fint med Intel Core 7, grunnen til at jeg vil bytte ut denne pcen er at den plutselig fryser ut av ingenting. Noe jeg ikke skjønner. Mest når jeg spiller spill. Det kan også nevnes at den ikke har blitt blåst vekk støv fra på de siste årene. Hvorfor fungerer Intel Core 5 bedre til spill? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hovedforskjellen på i5 og i7 er hyperthreading. De fleste som har prøvd å implementere hypertrheading i spill per dags dato har feilet kraftig for 60-70% av forbrukerne. De fleste har måttet disable hyperthreading i spillet for at ikke ytelsen skal gå i dass. Disabling av hyperthreading er som regel ikke en standard innstilling i spillet så du må ofte i consolen og endre det med kommando eller så må du redigere cfg filer (Noe som for komplisert for en gjennomsnittlig gamer så da får den enda dårligere rykte pga du finner flere tusen forumtråder hvor folk med HT cpu får dårlig ytelse). Dermed så har du betalt 25% mer for noe du ikke kan bruke. Folk som driver mye med redigering av video lovpriser hyperthreading, men for en gamer er det per dags dato ikke verdt prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå