andrevr Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ...jeg har et ganske alvorlig problem...når jeg er på internett (mulig det skjer selv om jeg ikke er på internett også), så dukker det plutselig (etter kort tid) et lite vindu hvor det står "machine will reboot in 60 seconds, NT system bla bla bla bla...." Det er IKKE et typisk windows vindu, men ser ut til å være en annen applikasjon (som på en mystisk måte er blitt installert). Trenger ikke fortelle hvor ufattelig irriterende det er... Jeg har ikke peil på hvordan jeg kan fikse dette problemet uten å reinstallere windows, noen råd?? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du har virus Sjekk denne linken for fjerning http://www.norman.com/virus_info/w32_blast...tml?menulang=no Husk og oppdatere pc'n din med windows update. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hehe, bra sammenligning med blaster Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 artig det siste bildet =) voldsom "avinstallering" av dette viruset...kjedelig, men bedre enn å reinstallere windows da... hvordan tror dere jeg har blitt "smittet" av dette viruset? åpner aldri vedlegg etc... Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 kommer gjennom hull i windows (Remote Procedure Call på port 135). Du trenger bare være koblet til nettet uten patch eller firewall. EDIT: hehe, den manuelle fjerningen til norman mangler en bit. Det å slette selve filen som ligger i windowssystem32 Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 artig det siste bildet =) voldsom "avinstallering" av dette viruset...kjedelig, men bedre enn å reinstallere windows da... hvordan tror dere jeg har blitt "smittet" av dette viruset? åpner aldri vedlegg etc... Bare les hær du http://www.norman.com/virus_info/w32_blast...tml?menulang=no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ps shutdown -a <- den stopper alle avslutninger "in progress". Lenke til kommentar
ratm Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tror vi har fått dette viruset på nettverket på studenthyblen min.. Nesten alle jeg har snakket med har fått det. Untatt meg Har hjulpet flere med å slette viruset og syns personlig det er et morsomt virus, men kunne vært kulere hvis "gone in 60 seconds" bildet hadde poppet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå