bergtroll Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 hei, jeg lurer på hva gamestop sånn cirka vil gi meg i gavekort for dette: call of duty black ops. call of duty modern warfare call of duty modern warfare 2 call of duty world at war need for speed hot pursuit GTA IV Forza motorsport 3 xbox 360 network adapter. xbox 360 svart kontroller xbox 360 bluetooth in ear headset. xbox 360 tastatur til kontroll foresten alle spillene er til xbox 360 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Praktisk talt ingenting. KANSKJE du får 500kr. Lenke til kommentar
bergtroll Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Praktisk talt ingenting. KANSKJE du får 500kr. håper virkelig jeg får over 500... Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 tror ikke du får mer mange kronene pr spill. har ofte solgt sånne gamle spill sjøl for rundt 10 kr stk til gamestop Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg fikk 600 for 10+ spill, en konsoll og tre kontrollere. You do the math. Gamestop er en pest på spillbransjen. Eneste grunnen til at jeg ikke solgte det privat var at jeg desperat trengte penger. Lenke til kommentar
bergtroll Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 kom akkurat hjem fra gamestop og spørte hvor mye jeg fikk for det, bare 370kr... ganske litte egentlig. men ingen tvinger deg til og bytte Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Skaff dere det beste bonus kortet fra gamestop fikk et selv. Tror det gir 25prosent ekstra i inbytte verdi på spil og utstyr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Morsomt at dere gir utstyret og spillene deres nesten gratis bort til Gamespot når dere kunne fått langt bedre pris på Finn.no eller en lokal salgsgruppe på Facebook. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Gamespot Morsomt at dere gir utstyret og spillene deres nesten gratis bort til Gamespot når dere kunne fått langt bedre pris på Finn.no eller en lokal salgsgruppe på Facebook. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Jeg fikk 600 for 10+ spill, en konsoll og tre kontrollere. You do the math. Gamestop er en pest på spillbransjen. Eneste grunnen til at jeg ikke solgte det privat var at jeg desperat trengte penger. Haha. Du syntes de er en pest, men allikevel utnyttet du deg av akkurat det de tilbyr; en enkel, kjapp og trygg måte å bli kvitt gammelt ræl. Syntes ikke spesielt synd på deg Endret 5. juli 2012 av StorPeder Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Noen ganger overasker gamestop prisene meg bytta inn blades of time og sherlock holmes fikk 350 for de to uber gammle spillene well cant complain Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg fikk 600 for 10+ spill, en konsoll og tre kontrollere. You do the math. Gamestop er en pest på spillbransjen. Eneste grunnen til at jeg ikke solgte det privat var at jeg desperat trengte penger. Haha. Du syntes de er en pest, men allikevel utnyttet du deg av akkurat det de tilbyr; en enkel, kjapp og trygg måte å bli kvitt gammelt ræl. Syntes ikke spesielt synd på deg Syns synd på meg? Hvorfor skulle du gjøre det? Gjør ikke det selv akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå