mobilen.no Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nytt grensesnitt og nye funksjoner til Apples nettbrett. Spotify er klar med iPad-versjon Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er det bare jeg som ikke finner noen play queue på denne? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har det jo til en viss grad når du har på fullskjerm album-bilde, ved å dra over til neste låt. Men finner ingen komplett liste jeg heller. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Veldig veldig pent, det skal de ha! Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Spillelistene mine dukker ikke opp selv om jeg har logget inn med samme konto som jeg bruker på iPhone og Macen. Regner med at dette må være en feil? Må jo kunne bruke de samme spillelistene enten du er på en iPhone, Android, iPad eller PC.. Lenke til kommentar
cake Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Spillelistene mine dukker ikke opp selv om jeg har logget inn med samme konto som jeg bruker på iPhone og Macen. Regner med at dette må være en feil? Må jo kunne bruke de samme spillelistene enten du er på en iPhone, Android, iPad eller PC.. Jeg har det samme "problemet". Ikke at jeg lot den få jobbe så mange minuttene før jeg lukket det. Har heller ikke prøvd med den andre kontoen heller. Men om det er en feil, blir den nok rettet opp raskt forhåpentligvis. Lenke til kommentar
cizz Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Savner play queue og muligheten til å sortere playlister. Noe jeg har savnet siden dn første iPhone appen. Blitt penere da, men en oversikt på hva som er i queue bør vel være essensielt i en slik app? Lenke til kommentar
mortn_h Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Er det bare jeg som ikke finner noen play queue på denne? Finnes nok ikke nei :/ Man kan bare sette sanger i kø ved å dra fra venstre mot høyre over sangen, og sette den i kø på denne måten. Jeg savner også en play queue liste.. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ja den "dra-for-kø" er grei. Slik er det på iPhone også. Men på en enhet som har størrelsen til iPad så burde man jo få plass til en måte å liste ut disse på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg