Gå til innhold

Spotify er klar med iPad-versjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillelistene mine dukker ikke opp selv om jeg har logget inn med samme konto som jeg bruker på iPhone og Macen. Regner med at dette må være en feil? Må jo kunne bruke de samme spillelistene enten du er på en iPhone, Android, iPad eller PC..

Lenke til kommentar

Spillelistene mine dukker ikke opp selv om jeg har logget inn med samme konto som jeg bruker på iPhone og Macen. Regner med at dette må være en feil? Må jo kunne bruke de samme spillelistene enten du er på en iPhone, Android, iPad eller PC..

Jeg har det samme "problemet". Ikke at jeg lot den få jobbe så mange minuttene før jeg lukket det. Har heller ikke prøvd med den andre kontoen heller. Men om det er en feil, blir den nok rettet opp raskt forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Savner play queue og muligheten til å sortere playlister. Noe jeg har savnet siden dn første iPhone appen. Blitt penere da, men en oversikt på hva som er i queue bør vel være essensielt i en slik app?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke finner noen play queue på denne?

Finnes nok ikke nei :/ Man kan bare sette sanger i kø ved å dra fra venstre mot høyre over sangen, og sette den i kø på denne måten.

Jeg savner også en play queue liste..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...