Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Usikker på om noen har skrevet/Spurt om dette før, men hver gang jeg skal svare med sitat får jeg en dobbel sitat av samme innlegget.

 

Tips?

Usikker på om noen har skrevet/Spurt om dette før, men hver gang jeg skal svare med sitat får jeg en dobbel sitat av samme innlegget.

 

Tips?

 

Det er dette ovenfor du mener ikke sant?

Har spurt om det der flere ganger selv, men har heller ikke sett noen forklaring på det. Det skjer i Firefox, og har hvertfall med den nye oppgraderingen å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har det kommet noen forklaring på dette noe sted?

 

Nå fikk jeg nettopp et hint fra en moderator om at tekniske ting skal tas opp i noe de kaller "trackeren", her

 

Vet ikke om jeg tør skrive noe der, det så litt faglig ut der så jeg vet ikke hva og hvordan som er passende og sånn

å skrive der :blush:

 

 

Kunne ikke se det sto noe om dette problemt hvertfall, som jeg kunne se. Ps. Send meg gjerne

en PM om du får vite noen tips.

Lenke til kommentar

Trackeren er nok ikkje noko meir fagleg enn denne tilbakemeldingskategorien, so ingen grunn til å vere redd. Forskjellen er hovudsakleg at administratorane kan organisere alle spørsmåla etter kor viktige dei er, om problemet er løyst, etc., som gjer det enklare å ha oversikt over kva som er gjort, og kva som bør stå øvst på lista. Om du ikkje finn at problemet er tatt opp der før, berre post i veg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...