NeEeO Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei, Har tenkt å kjøpe webhost. Gidder ikke å kjøpe fra Norske leverandører, de har ofte overprisa webhotell. Dessuten er det nesten bare amerikanske, og engelske som tillater paypal som betalingsmiddell. Hvilken webhost bruker du? Hva bruker du den til? aksepterer den paypal? loader den bra i Norge? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei, Har tenkt å kjøpe webhost. Gidder ikke å kjøpe fra Norske leverandører, de har ofte overprisa webhotell. Dessuten er det nesten bare amerikanske, og engelske som tillater paypal som betalingsmiddell. Hvilken webhost bruker du? Hva bruker du den til? aksepterer den paypal? loader den bra i Norge? Bruker hostgatorpå noen domener, og de laster mer enn raskt nok, men det varier vistnok med hvilken server du havner på. I Norge bruker jeg host1.no og har bare gode ting å si om de. Kjempe service, litt usikker om de tar paypal,men de har en irc kanal på efnet du kan spørre. Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg bruker Fosty.net =) Deres Tyske servere funker veldig godt her i Norge. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Bruker Bluehost. Serveren jeg er på er i America/Denver... De loader bra i norge. De støtter ikke .no direkte, men det er lett å peke navnetjenere dit å sette .no som addon... > Støtter paypal. > live chat support. > SimpleScript. > cPanel > Ubegrenset lagringskapasitet, men har en filgrense på 200 000 mener jeg på. Lenke til kommentar
Fylling Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 One.com, er egentlig fornøgd. Veldig bra service, men aner ikke om de søtter paypal :/ Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hei, Har tenkt å kjøpe webhost. Gidder ikke å kjøpe fra Norske leverandører, de har ofte overprisa webhotell. Dessuten er det nesten bare amerikanske, og engelske som tillater paypal som betalingsmiddell. Hvilken webhost bruker du? Hva bruker du den til? aksepterer den paypal? loader den bra i Norge? Har du sjekka www.proisp.no ? Billig&Bra Norsk. Anbefales Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har en VPS hos https://www.alvotech.de/ - fin pris, knall respons tid, overraskende bra ytelse på boksen, og de støtter paypal. Bruker den til et par PHP / Django prosjekter. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Jeg har VPS hos host1, men med en regning på 3000 kr i året, så begynner jeg å lukte på andre alternativer da studentøkonomien ikke støtter dette. VPS fra alvotech så jo ikke så dumt ut egentlig. EDIT: Haha, jeg klarte å overse at du kun var ute etter utenlandske servere. Godt gjort av meg egentlig. Overpriset er fornavnet. Spesielt for VPS Endret 13. juni 2012 av emilkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå