Gå til innhold

Highend vs bang for buck

Anbefalte innlegg

det der er jo oppsettet mitt med en lavere kvalitet på strømforsyninga, mindre funksjoner på hovedkortet og ikke farge på RAM brikkene :O

Oisann, ja det har du helt rett.

Endret av SkipO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Here you go

det der er jo oppsettet mitt med en lavere kvalitet på strømforsyninga, mindre funksjoner på hovedkortet og ikke farge på RAM brikkene :O

olestokk, jeg gikk for oppsettet ditt forresten: ) eneste forskjellen er at det ble samsung 830 128 gb ssd siden intel ikke var på lager.. også ble det evga 680 pga at det var eneste tilgjengelige på komplett

Bruttern klikka fordi jeg hadde bestilt i5 og ikke i7, men etter som jeg har lest er det vel ingen forskjell når man skal spille? eller?

takk for oppsettet forresten! : )

Lenke til kommentar

forskjellen på Samsung 830 og Intel 520 er egentlig ikke merkbar med det blotte øye, ingenting å bekymre seg for :)

forskjellen mellom i5 og i7 er jo HTT (hyperthreading technology), HTT vil ikke bli brukt i spill, men i programmer for videoredigering, rendering og tallknusing. for eksempel Sony Vegas tar bruk av HTT. ellers vil HTT gjøre prosessoren varmere og vil blokkere bittelitt for overklokking.

Lenke til kommentar

forskjellen på Samsung 830 og Intel 520 er egentlig ikke merkbar med det blotte øye, ingenting å bekymre seg for :)

forskjellen mellom i5 og i7 er jo HTT (hyperthreading technology), HTT vil ikke bli brukt i spill, men i programmer for videoredigering, rendering og tallknusing. for eksempel Sony Vegas tar bruk av HTT. ellers vil HTT gjøre prosessoren varmere og vil blokkere bittelitt for overklokking.

Ja, har lest mye bra om samsungen ^_^

men var på posten å henta delene i dag, og det viste seg at rammen som var "høy profil" kom akkurat litt i veien for prosessor kjøleren, men skal få tak i noen andre brikker med normal størelse til i kveld, får håpe at resten av byggingen går etter planen: o

Vis broren din denne siden, og fortell ham at han burde lese seg opp litt: http://www.anandtech...-3770k-review/7

Hehe, ja, synd ikke 3570k er med på den benchingen da men ;o

bruttern mener fremdeles at jeg har skimpet ut for mye : p

Lenke til kommentar

Her er en test av både i5-3570K og i7-3770K. Når det kommer til spilling har det ingenting å si.

Med mindre den ene fps'en i Crysis 2 på 1280x1024 er vesentlig ;)

-Deluze

Den ene FPSen kommer fra at i7en har en stock klokkehastighet på 100MHz mer, noe som kan endres lett på 10 sek i UEFI'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...