gjesten Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei Jeg har et spørsmål til dere som jeg håper dere kan svare på. Det har seg slik at jeg er elev ved sonans nettgymnas og skal snart ha eksamen i tre fag, det ene faget er historie vg2+vg3 munntlig. Problemet er at jeg har nesten ikke hatt mulighet til å fått lest så mye historie, har rett og slett ikke hatt tid pga MYE jobbing, vet godt att dette er idioti av meg. Men, jeg lurer på og ikke ta eksamen i historie, men hva skjer da? Regner med at stipendet blir omgjort til lån, men blir jeg faglig forsinket? Vurderer heller å ta eksamen i historie neste år. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei, dette høres mer ut som et frustrert rop siden du svarer ganske bra på spørsmålene dine i innlegget ditt. -->Idioti betyr ikke at du er idiot.<-- Stipend blir omgjort til lån ja.Dersom du ikke tar eksamen blir du forsinket i forhold til om du hadde tatt eksamen. Du kan jo ta andre eksamener bare for studiepoengene og stipend sinn skyld. Ta eksamen til neste år, da blir lån omgjort til stipend igjen. Ta deg en prat med rådgiver på skolen, da de ofte har mye fornuftige innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå