stoolman Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei! Kom over en totalt spenna gærn type på Gibud som ikke eier hemninger! Dette er det råeste jeg har sett! eks cd brenner 6x= 600 kroner Sjekk denne: Driver CD logitech mouse ware kr 50 fyren er ikke god.... ta en titt selv.. http://www.gibud.no/Files/ListObjects.cfm?...742&ShowAll=yes Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Han må jo ha røkt sokka sine Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Selger lite brukt Guinness Rekordbok fra 1987, boka har ingen skader!. (200 kroner inkl frakt) Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 "Garanti 1 års standard garantien! OG denne pc sendes fraktfritt, Frakt kommer i tillegg" Hva betyr dette??? Lenke til kommentar
woohaa Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 haha, morsomt. det er vel hva vi i faget kaller varig svekket sjelsevne Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ÅÅÅh! Kun 200 for en treningsdress fra Adidas. Den bare må jeg ha altså.... quote:"Selger treningsdressen fra dama jeg hadde en gang i tida, fargen er lilla, og er fra Adidas, bør vaskes før bruk, selges derfor billig!" røverkjøp! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Personlig tror jeg kanskje jeg slår til på denne: Selger Penny klubben Årbok 1983, svært pent lest i, nesten ikke noe slitasje. 100kr + frakt. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Eller dette: "NY! Internt 56 k modem (Frakten betaler jeg!)" Bare 250 kr Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 OMFG! Denne mannen er skrudd! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 "Selger treningsdressen fra dama jeg hadde en gang i tida, fargen er lilla, og er fra Adidas, bør vaskes før bruk, selges derfor billig!"røverkjøp! fyfaen så bra, så utrolig bra... LOL! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 vel, så ser dere hvor mange bud han har fått.. null. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Vel det er jo lov aa prove seg. Men jeg syntes han gikk litt vel lang med treningsdrakten. Personlige ting som kler selger jeg bare IKKE, lol. Jeg lurer paa hvor mange tusen kroner han klarer aa selge alt for, hvis han for solgt alt saa er han dyktig Frankie Singapore Lenke til kommentar
hainz Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Selger min Seagate 3,2 GB harddisk grunnet oppgraderingssyken. Ingen feil på harddisken! Disken er tømt med Expert Eraser for å slette gammelt spor, du skal bare fdisk og formatere harddisken selv, jeg kan også hjepe deg. Frakt kommer i tillegg Pris nå kr. 200,- Selger min Playstation spillstasjon. Serien er SCPH-7502 PAL Mangler kabel til tv, og ikke medfølger pad for å spille!, men enheten fungerer perfekt!. Frakt kommer i tillegg Pris nå kr. 100,- Menne...joggedressen var best ja! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg lurer paa hvor mange tusen kroner han klarer aa selge alt for, hvis han for solgt alt saa er han dyktig sånn ca. null kroner, tipper jeg. folk flest kjøper ikke søppel. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tror han egentlig er litt av en skøyer han der ass ... kan umulig være seriøst ... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg lurer paa hvor mange tusen kroner han klarer aa selge alt for, hvis han for solgt alt saa er han dyktig sånn ca. null kroner, tipper jeg. folk flest kjøper ikke søppel. Godt sagt. Men man vet jo ikke uten noe aa si noe om fyren, jeg syntes det er dumt aa legge slike ting ut paa salg, men det er klart hvis man virkelig trenger penger i en nods situasjon saa gjor man det. Men den som er dummest, er den personen som kjoper det......Dette var ikke ment mot fyren som selger disse tingene, men generelt i brukt markede for mange folk selger ting som er soppel. Frankie Singapore Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hva gjør denne posten i denne kategorien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg