RosaOter Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Tittelen sier vell det meste, jeg har funnet meg to pcer til ca. samme prisen og med de samme specsa. Bortsett fra at den ene har AMD Radeon HD 7610M og den andre har NVIDIA GeForce GT 630M. Så spørsmålet mitt er da, hvordan av disse kjører spill som nyere spill i Call of Duty serien og League of Legends best? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 GT 630M vil være litt kraftigere Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 GT 630M vil være litt kraftigere De er ganske så like i ytelsen, på samme måte som 7970 vs 680. Så det er mer eller mindre en smak sak. Lenke til kommentar
RosaOter Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Så det du sier er at det egentlig er det samme hvilken jeg tar? Den som kjører AMD Radeon blir da sendt med 2 GB mer ram. Vet ikke om det har så mye å si? Er vell ikke mange spill/programmer som krever mer enn eller i det hele tatt 6gb of ram? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 GT 630M vil være litt kraftigere De er ganske så like i ytelsen, på samme måte som 7970 vs 680. Så det er mer eller mindre en smak sak. sjekk litt benchmarks du: http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-7610M.70566.0.html Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Så det du sier er at det egentlig er det samme hvilken jeg tar? Den som kjører AMD Radeon blir da sendt med 2 GB mer ram. Vet ikke om det har så mye å si? Er vell ikke mange spill/programmer som krever mer enn eller i det hele tatt 6gb of ram? Synes du skrev at dem begge var 100% like bortsett fra skjermkortene, hvis den ene har mer ram enn den andre så er dem ikke like. GT630M yter litt mer (som nevnt over), men du får med 2gb ekstra ram på kjøpet ved å gå for HD7610M. Kan legge til at hvis jeg måtte velge selv hadde jeg valgt GT630M, men det er min mening etter mine behov Redigering: Rettelse. Endret 2. mai 2012 av San22_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå