Gå til innhold

Hva lanserer Samsung i morgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal de holde en pressekonferanse ala Apple? Kanskje med direkte live-stream

Det regner jeg med - appen 'Samsung Mobile Unpacked' som er laget spesielt for arrangementet (ligger på Android marketplace - den er neppe hos Apple :D ) har ihvertfall en egen knapp for å se live.

Jeg regner med at arrangementet selvfølgelig streames på vanlig måte på nett også.

Uansett moro at en annen aktør enn Apple får såpass oppmerksomhet rundt en lansering synes jeg - det har vært uvanlig mye skriverier om dette i både inn- og utland :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir spennende å se om Samsung klarer å levere, jeg tror nok selve telefonen blir relativt bra, selve pressekonferansen derimot.. Håper ikke Samsung glemmer å kjøre sitt eget løp og ikke driver med alt for mye hån og assosiasjoner mot Apple, for det tror jeg blir heller pinlig. (Og da tenker jeg pinlig for Samsung, og ikke Apple).

Lenke til kommentar

Skal de holde en pressekonferanse ala Apple? Kanskje med direkte live-stream

...

Uansett moro at en annen aktør enn Apple får såpass oppmerksomhet rundt en lansering synes jeg - det har vært uvanlig mye skriverier om dette i både inn- og utland :)

Da kan vi vel regne med søksmål i etterkant, da apple vil hevde at Samsung har kopiert konseptet deres, som de selvfølgelig har rettighetsbeskyttet ;)

Lenke til kommentar

Hvis den skjermbeskytteren i hovedbildet til artikkelen faktisk viser størrelsen på S3 er det nok stor sannsynlighet for at denne blir min neste telefon. HTC One X som har ca. samme skjermstørrelse som SGS3 ryktes å få synes jeg var for stor, men her ser det ut som om de bare har økt størrelsen på skjermen uten å øke for mye i størrelsen på selve telefonen. Håper også at Samsung ikke er like dumme som HTC og mener at batteri ikke er viktig.

Lenke til kommentar

Håper også at Samsung ikke er like dumme som HTC og mener at batteri ikke er viktig.

Dette er vel noe de har lovet å "gjøre" noe med, de har sagt at målet med 2012 er at batteri skal holde 1 dag med moderat bruk, enn hva som ligger i det da. For meg kunne godt telefonen vært 1cm tykk om den kunne holdt 2 dager med heftig bruk.

http://androidandme.com/2012/01/news/samsung-promises-full-day-of-battery-life-for-2012-smartphones/

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...