fjarle Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er dagen før dagen for alle som venter på oppfølgeren til Galaxy S II. Hva lanserer Samsung i morgen? Lenke til kommentar
l0 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Gleder meg! Jeg venter spent på hva som enn måtte komme :-) Lenke til kommentar
Morpher Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som vet releasedato på s3 i norge? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som vet releasedato på s3 i norge? Tror ikke noen har en eksakt dato foreløpig. Det er imidlertid ventet i løpet av mai. Dette er muligens en av grunnene til at Samsung ventet såpass lenge med lanseringen av GSIII for å komme tettere mot releasedatoen. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Sweet Meego lever videre i Tizen =') Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som vet releasedato på s3 i norge? Slutten av mai blir den i salg, dette kan jeg bekrefte, da jeg har kontakter i Samsung 3 Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Slutten av juni blir Iphone 5 lansert. Jeg har kontak med Steve Jobs /troll 6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Spennende dette, så får vi se om jeg velger å kjøre S2 en stund videre eller om pengene får bein å springe på... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Skal de holde en pressekonferanse ala Apple? Kanskje med direkte live-stream, eller må vi pepre "F5" tasten på diverse nettsider for å få med oss hva som blir lansert i morgen? Er veldig usikker på om min iPhone 4 "overlever" ett år til, eller om den er moden for utbytting allerede nå på sommeren og da kan det jo være unektelig interessant å se hva Samsung kan levere og det vil være direkte avgjørende på hvorvidt jeg kanskje er villig til å teste ut Android igjen etter at jeg hadde en Google Nexus med Android 2.1 (?) tilbake i tiden som jeg fant noe skuffende. Noe åpen for det meste for øyeblikket, så det kan bli alt fra iPhone 5 (iOS), Galaxy SIII (Android) eller kanskje jeg skal teste ut en Windows Phone om de kommer med noen litt mer interessante og sanse modeller iløpet av sommeren. Men det må en skikkelig telefon med noe ekstra til for at jeg skal bytte fra iOS da jeg har vært storfornøyd med det til nå, har vært skuffet over Android tidligere og jeg fremdeles oppfatter Windows Phone til å ligge litt i bakleksa når det kommer til antall applikasjoner og muligheter det har å tilby. Er også en fordel å få beholdt alle apps osv som jeg alt har i iOS naturligvis, men kommer det en fristende Android eller Windows Phone telefon så skal vi ikke se bort ifra at det blir til at jeg tester en slik en iløpet av sommeren. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Spørs om ikke min trofaste 3gs skal få permisjon nå Er på tide. Blir spennende! Lenke til kommentar
Metallica123 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Håper at samsung s3 blir like rask i bruk som s2. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Blir den ikke det så er det jo fullstendig skivebom.. 3 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 /Just kidding 1 Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg lurer på hva I9500 og I9800 er, kanskje så er I9300 OL telefonen av S3, men at ved senere anledning så kommer I9500 eller I9800 med Exynos 5xxx chip i quad Lenke til kommentar
44° Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 <<<<Skal de holde en pressekonferanse ala Apple? Kanskje med direkte live-stream, eller må vi pepre "F5" tasten på diverse nettsider for å få med oss hva som blir lansert i morgen?>>>> www.samsung.no - sendingen starter imorgen kl 20 står det på frammsiden der. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vi har dekning folkens! http://www.phonearena.com/news/Well-be-covering-Samsungs-Galaxy-S-III-launch-event_id29701 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Husk! De har ikke sagt at de lanserer S3, de har bare sagt at det vil bli en ny Galaxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg