CosworthPower Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hmm.. Har dere lagt merke til at når dere skal lade telefonen når den står på så kommer det frem i displayet: "Optimal lading Pågår" og da ser man at det lille batteri ikonet lader i fra bunn til topp men hvis man lader telefonen avslått så ser jeg på batteri ikonet at den bare begynner å lade i fra halv og til topp... Noen flere som har sett dette? Rart :wink: Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 du har ikke så mye å gjøre du? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Hehee.. Joa,men jeg bare la merke til det i sted.. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 er vel egentlig ikke et problem da :-? eller får du mareritt av at telefonen lader sånn Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Nei da,men synes det var litt rart bare. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 det er nok bare en bug som du må leve med til neste fw-oppdatering..som jeg da ikke vet når kommer men hvis jeg spør pent så kanskje jeg får svar :wink: så-- når kommer neste firmware oppdatering ut til SE t610 Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 folk er glad i å svare ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå