zillyDuck Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Jeg bestillte pc til et lan jeg skulle på 8oktober....nå, 4måndeder etter er den endelig i orden!! Først tok det 3uker før jeg fikk varen, så fikk jeg feil hovedkort, men jeg ville beholde det siden det var et bedre et, med DDRram(jeg bestillte med SD). så tok det et par uker før jeg endelig fikk rammen, og da merket jeg at hovedkortet ikke virket*GRR*.jeg sendte det da tilbake og ventet....og ventet...og ventet. jeg sendte mail, men fikk ikke svar, etter en liten stundt til ringte jeg, å da sa et trøtt bergenser med iq på 30 at han skulle sende informasjonen han hadde om det på mail, han hadde det ikke klart akkurat da. men noe MAIL fikk jeg ikke, så jeg ringte, og nektet for å ha lovt å sende mail men skulle undersøke saken, han sa at han skulle sende det så snart så mulig, så jeg ventet litt til.... jeg ringte ca. 3 ganger i uken å maste den siste måneden før jeg omsider fikk det. det er den dårligste servicen jeg har opplevd i mitt lite liv, og skal aldri mer bestille der mer..MULTICOM POWAH! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 "MULTICOM POWAH!" meg i bakdelen. Jeg bestilte denne PC'en der, og, vel, det tok en og en halv måned før jeg fikk kabinettet. En og en halv måned før jeg fikk resten. Og mye var feile varer, altså ting jeg ikke hadde bestilt... (Okeida, de greide å sende et nytt hovedkort nå for noen uker sida til min kommende maskin, men allikevel...) Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Bruk psdata.no eller komplett.no Har selv meget gode erfaringer med psdata :smile: _________________ AMD XP1500+ MSI (Microstar) Turbo II Hercules Prophet 4500 (kyro II) Samsung CD-RW/DVD 8X/4X/32X+8X Samsung 48X CD-Rom Samsung 950P "19" [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-09 22:17 ] Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 ...hehe..og Komplett data er IKKE noe bedre :sad: Tok meg 5 uker å få maskina. Maskina fungerte selvfølgelig ikke, og nå først 3 mnd etter bestilling har jeg fått en som virker - arghhhhhhhhh! .Og dette måtte jeg betale nesten 20.000,- for :sad: :sad: :sad: [ Denne Melding var redigert av: Kjellis på 2002-02-09 22:20 ] Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Slike webshop diskusjoner ligner mer og mer på AMD vs. Intel diskusjoner, man blir aldri enige. Hver gang en eller annen fjortis ikke er fornøyd med en webshop så må han på død og liv legge inn meldinger her med FETE SKRIFTER, ørten !!!!!!!! og banale utsagn. Så tar det to sekunder før nesteman kommer og dobler innsatsen. En enkel saklig og velformulert framstilling gjør det hele litt mer troverdig. Det er med webshopper som med absolutt alle andre butikker, noen ganger går alt på trynet. Uansett butikk. Noen som vet hvor jeg kan poste meldinger hvis jeg er misfornøyd med bananene på RIMI? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg er meget fornøyd med Flexi-Data, har bestillt meget mange ting der og har fått alle varene et par dager etter ordren + hvar gang du spør dem om noe på e-mail får du venlige svar tilbake. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg har samme erfaring som Nissen^. Får varene kjapt og greit. For ikke å snakke om at de er meget billige. Ca. 20% billigere enn komplett.no som JEG har hatt problemer med. Komplett har blitt litt for store. For mange tullinger uten myndighet og erfaring. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Er helt enig med de siste to postingene her. Får raskt svar på mail, får hentet varene hos dem etter noen dager. Merket at det er forskjellig på hvor peiling man har på varene der, men så lenge man snakker med den rette går ting veldig glatt. Alle webshoper har noen flauser/bommerter, ofte kombinert med inkompetanse hos kunder, og det blir skikkelige rører av det. Men man trenger ikke skyte alle spurvene i hagen med den nye MLRS'en med en gang... (søk på google på 'mlrs' da vel) -P- Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 21:36, zillyDuck skrev:ALDRI bestill noenverdensting på Flexi-data!!!!!!!!!!!!!! Den er grei. Der tapte de 10000,- Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 har positiv erfaring med dem. fikk varen med engang. lave priser oxo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå