HelloKjersti Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nintendo-sjefen innrømmer at de bommet på balansen med Wii. Les hele saken Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dette høres lovende ut, håper de klarer å følge det opp. Håper også at de samtidig klarer å holde hyppigheten oppe, slik at det ikke går år mellom hvert "kjernespill". Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nåja, det kan lett bli for stor hyppighet også, de må passe på ikke å overlesse markedet med Mario og Zelda heller, eller hva? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nintendo mistet ihvertfall meg veldig kjappt denne generasjonen. Sålangt er det ingenting som får meg opp av stolen hva Wii U angår. Derfor gleder jeg meg veldig til årets E3-messe, spesielt Nintendo sin konferanse Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dette høres jo betryggende ut, men jeg synes egentlig at Nintendo har gjort en god jobb med å støtte Wii. Det største problemet til konsollen var strengt tatt mangelen på storspill fra tredjepartsutgiverne, og jeg er ikke fullstendig overbevist om at Nintendo har klart å snu om på trenden. E3 kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Åja... Jeg gleder meg enormt til E3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå