Pingo68 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Midgard er en norsk guild på Aszune som leter etter et par-tre forsterkninger til sin progressgruppe i Dragon Soul. For øyeblikket har vi 3/8 HC, og for å kunne progressere videre trengs det nytt blod :-) På ønskelista står følgende: Rogue (combat) Warlock DK (frost med blood som offspec) For å kunne bli tatt opp til vurdering så krever vi minimum 8/8 på normal mode og ilvl 390 ++. Full enchanta og gemmet er en selvfølge, epic gems et pluss. I og med at vi er en "voksen" guild så foretrekker vi at nye medlemmer er 20 år +. Unntak gjøres selvfølgelig for ungdommer med ferdighetene og oppførsel i orden :-) Vi tar selvfølgelig imot folk som ønsker å bli med oss på casual basis. Raiddagene er onsdag og mandag fra klokken 20.30 til 23.00. I tillegg blir det som oftest kjørt casual runs i helgene. Vi bruker Teamspeak 3. På forhånd takk for oppmerksomheten Ulvinne (mulig å nå meg ingame de fleste dager, alternativt skype: Pingo68) http://wowmidgard.guildlaunch.com/ Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Morsomt med en norsk guild :-) Bare så synd at dere raider på de dagene jeg har trening da og at dere ikke søker etter hva jeg har som main characters Lykke til videre med guilden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå