AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei, skal prøve å gjøre en lang og kjedelig historie kort. Jeg og "dama" har holdt på siden før sommeren. Vi ble aldri sammen skikkelig fordi jeg ville vente. Men vi hadde begge sterke følelser for hverandre og ingen av oss holdt på noen andre. Før vi møtte hverandre hadde hun litt følelser for en anne gutt som hun har likt i flere år. Men hun sluttet ikke å være med han selv om hun holdt på med meg. Jeg trodde på henne når hun sa at det ikke var noen følelser i bilde mellom de to. Men i Februar i år, fikk hun følelser for denne gutten. Hun sa ikke dette til meg fordi det var meg hun egentlig ville være med. Men når denne gutten kom å sa til hun at han hadde følelser for henne også, ble det for mye for henne. Hun sa til meg at vi ikke kunne være sammen fordi hun hadde følelser for to stykker. Det aksepterte jeg. Etter en stund begynte hun og holde på med denne gutten. Men hun var fremdeles like mye med meg. Jeg viste ikke at de holdt på men etter et par uker gikk hun til han og så at ting ikke fungerte mellom dem. Ingen av dem tok skikkelig med iniativ og hun var mer med meg enn hun var med han. Jeg forstod ganske raskt at hun heller ville være med meg og at det var grunnen til at ting ikke fungerte mellom dem. Etter det var jeg og hun med hverandre omtrent vær eneste dag i 2 uker før vi hadde sex. Det var ikke planlagt, men det skjedde. Det var da det starten at vi begynte og holde på igjen og jeg så på henne at hun var lykkelig så lenge hun hadde meg. Slik har det vært helt frem til forrige uke. Da kom den jævelen av en drittsekk tilbake til henne for å si at han ville prøve igjen. Hun sa at hun var sammen med meg, men han gav seg ikke der. Han prøvde så godt han kunne og overbevise henne om at ting ville fungere om de prøvde igjen. Dette har hun komt og sagt til meg, og nå vet hun ikke hva hun skal gjøre. Når jeg fikk vite det kunne jeg fortsatt slik vi hadde det, men jeg sa bare at jeg ikke kan være sammen med en jente som har følelser for to gutter. Etter det har vi snakket mye sammen, og jeg har insett at jeg er alt for glad i denne jenta til og la henne gå. Nå sier hun at hun rett og slett ikke vet hva hun skal gjøre. Oppi alt dette er det noen ting som gjør at jeg fremdeles tror det er meg hun innert inne vil ha. -Hun har aksepter å holde på meg med i over 8 måneder uten at vi er ordentlig sammen, hvertfall i begynnelser. -i bgynnelsen sa jeg til henne at jeg ikke var klar for noe forhold, men jeg gikk med på at vi bare holdt på. Jeg slet virkelig med å la henne gå også selv om jeg hadde gjort det om hun var enig. - Hun sier at det er meg hun elsker, å kun meg -Hun sa nå nylig at uansett hva som skjer, så kommer hun ikke til å greie seg uten meg. Et eksempel på det er når de to holdt på og hun var med meg minst like mye som hun var med han. -Når følelsene var på topp hos oss begge(spesielt hos henne) fantaserte hun om fremtiden og alt vi skulle gjøre sammen. Barn, hus etc. Hun sier også at hun ikke kan forestille seg en mer perfekt mann og at vi er perfekte sammen. Samtidig forstår jeg ikke hvordan hun kan få følelser for en annen gutt så fort, hvis det er meg hun elsker. Har noen vært borti dette før? Betyr det hun ikke elsker meg på ordentlig slik hun sier, eller bare at hun er svak for denne gutten men egentlig vil være med meg? Tror dere vi kan ende opp sammne og leve lykkelig i lang tid fremover. Jeg kan også si at kjemien mellom oss når vi er sammen ikke kunne blitt bedre. Håper på svar. Anonym poster: b40478c1000a7309abbfe297a0dbcb5a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 En viktig ting jeg har glemt å si er at begge gangen hun har fått følelser for han er når han har komt å sagt at han har følelser for henne. Det var også tilfelle første gangen. Første gangen gikk hennes følelser for han over når hun begynte å miste meg. Denne gangen er hun midt oppi det og som sagt så vet hun ikke hva hun skal gjøre. Anonym poster: b40478c1000a7309abbfe297a0dbcb5a Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er fullt mulig å ha følelser for flere samtidig, og å være usikker på hva man skal velge. Det er faktisk relativt vanlig. Det du bør tenke på er forskjellen i følelser - hun sier hun elsker deg, og vil ha deg. Kun deg. Hva sier hun om denne andre? Hvilke følelser har hun for ham? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Hun har hatt følelser for denne gutten i flere år før hun møtte meg. Når hun møtte meg gikk alle følelsene for han bort. Det har hun sagt. Etter ett halvt år sa hu at hun elsket meg. Men det stopper henne ikke for å gjøre det slutt med meg å holde på med han isedet når han sa han hadde følelser for henne.Det er det gjør meg usikker. Som sagt, så fungerte det jo ikke mellom dem og vi to begynte å holde på igjen uten at det var planlagt. For å svare på spørsmålet så sier hun at jeg er den enste hun har elsket. Hun har aldri elsker han andre. Men hun har føleser for han. Hu sier at det er en ekkel følelser å være med meg mens hun har følelser for han samtidlig. Anonym poster: b40478c1000a7309abbfe297a0dbcb5a Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hun har hatt følelser for denne gutten i flere år før hun møtte meg. Når hun møtte meg gikk alle følelsene for han bort. Det har hun sagt. Etter ett halvt år sa hu at hun elsket meg. Men det stopper henne ikke for å gjøre det slutt med meg å holde på med han isedet når han sa han hadde følelser for henne.Det er det gjør meg usikker. Som sagt, så fungerte det jo ikke mellom dem og vi to begynte å holde på igjen uten at det var planlagt. For å svare på spørsmålet så sier hun at jeg er den enste hun har elsket. Hun har aldri elsker han andre. Men hun har føleser for han. Hu sier at det er en ekkel følelser å være med meg mens hun har følelser for han samtidlig. Anonym poster: b40478c1000a7309abbfe297a0dbcb5a Følelser kan være så mye. Hun kan være betatt av ham, glad i ham, ha broderlige følelser for ham, være ulykkelig forelsket i ham, føle en tilhørighet med ham, ha bestevenn-følelser for ham... Ser du hvor jeg vil hen? Følelser er subjektivt, og du har ingen mulighet til å finne ut hva hun føler for noen av dere uten at dere faktisk setter dere ned og prater om dette. Jeg tør påstå at følelsene hun hadde for ham ikke "gikk bort" da hun traff deg, men at de i beste fall ble dempet fordi hun var forelsket i deg. Forelskelse virker på ulike nivåer i kroppen, og er designet for at man skal "glemme" alt og alle andre enn den du er forelsket i. At følelsene derfor kommer tilbake til overflaten når forelskelsen har lagt seg, er ingen overraskelse. Forøvrig er det på det tidspunktet kjærlighetsfølelsene skal ta over for forelskelsen, slik at det er et forhold å bygge videre på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Okei, nå vurderer jeg sterkt å bare sende henne en melding hvor jeg sier at jeg skal la henne gå. Da kan hun jo velge den hun vil. Er dette en god ide? Eller vil jeg bare gjøre det lettere for henne for da får hun grønt lys fra meg til å holde på med han? Da kommer hun sikkert fortere over meg også. Anonym poster: b40478c1000a7309abbfe297a0dbcb5a Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Slike damer som hun, som ikke kan bestemme seg for noe, vil bare lage null stabilitet og en masse krøll. Dropp den dama for godt og se deg ikke bakover. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Det er lettere sagt en gjort, selv om jeg innerst inne vet at du har rett. Anonym poster: b40478c1000a7309abbfe297a0dbcb5a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå