Aleks Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Håper det ikke er noe alvorlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tenkte på latteren over her jeg. Såklart det er Tiotes egen skyld, men stygge scener. Trodde du siktet til meg, men skjønner da. Ja, ikke akkurat bra. Håper han klarer seg og er tilbake raskt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Fint å se at teamet til Chelsea hjelper til i det minste. Blir jævla irritert over de på stadio'n som buer. Makan. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Var litt rask ute der ja, så jg tar dt tilbake,. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Fint å se at teamet til Chelsea hjelper til i det minste. Blir jævla irritert over de på stadio'n som buer. Makan. Idioter er det alltid, i det minste så fikk han stående applaus av banen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Håpar det ikkje er noko alvorleg for Tiote, me vil gjerne ha han med i innspurten. Må halda tett bakover no! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nærmer oss nå. Mata og Drogba har virkelig gitt oss et løft. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Sukk. Jeg gruer meg til CL-finalen. Kommer til å bli spist opp. Ikke veldig solide bakover, og skaper INGENTING i angrep. Stusselig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jævla unødvendig det der. Hopp opp i steden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Og Bolton utliknar mot Tottenham! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Sukk. Jeg gruer meg til CL-finalen. Kommer til å bli spist opp. Ikke veldig solide bakover, og skaper INGENTING i angrep. Stusselig. Vi stilte ikke med antatt beste fra start. Men ja, uansett altfor dårlig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nå begynner det å se dårlig ut. ugh! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvorfor tar Drogba frisparket derifra? Man scorer ikke der. Han skal være inne i feltet. Sukk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Snakket om det første fra siden... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvor lenge skal Krul få lov å drøye da? Han gjør det jo faen meg uke etter uke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Eg er ikkje direkte stolt over drølinga til Krul. Det viktigaste er sjølvsagt å få tre poeng, men ikkje til ein kvar pris. Å bruke tid på eit utspark er riktig nok noko dommarane har kontroll på og kan gje advarsel/gult kort for. Tottenham opp i 4 ja, der gjekk den. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Gi Krul det forbanna kortet da. Idioten har holdt på slik i 70 minutter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Favoritter til å ta tredjeplassen nå, Tottenham Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ti minutter. Hvordan skal det holde helt ut`? Fy faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå