Aleks Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Chelsea vs Newcastle 02.05.2012 Dommer: Mark Halsey Stamford Bridge Chelsea: Skader: David Luiz og Gary Cahill. VG Live sin forventede lagoppstilling: 1 Petr Cech 17 José Bosingwa 2 Branislav Ivanovic 26 John Terry 3 Ashley Cole 7 Ramires 12 John Obi Mikel 8 Frank Lampard 23 Daniel Sturridge 9 Fernando Torres 10 Juan Mata Newcastle: Skader: ? VG Live sin forventede lagoppstilling: 26 Tim Krul 5 Danny Simpson 6 Mike Williamson 2 Fabricio Coloccini 3 Davide Santon 10 Hatem Ben Arfa 4 Yohan Cabaye 24 Cheick Tioté 18 Jonás Gutiérrez 19 Demba Ba 9 Papiss Cissé Si i fra om du savner noe eller noe er feil. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ekstremt åpen kamp, og veldig viktig for begge. Revangesugne Newcastle kommer nok til å gå fult inn for seier her, ellers er nok Champions League ute av bildet. Tror på en knepen Newcastleseier hvor Cisse og Ben Arfa scorer hvert sitt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Er Coloccini tilbake i fra skade? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jepp Colo er klar. Cabaye er usikker, men spiller nok. Krul Simpson-Willy-Colo-Santon Gutierrez-Cabaye-Tiote Ben Arfa-Cisse-Ba Dette blir nok med lagoppstillinga. Mulig Raylor tar plassen til Simpson, eller Guthrie for Cabaye hvis han ikke blir klar. Håper ikke Torres fortsetter formen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Tipper vi starter med Torres også bruker Drogba i finalen til helga. Eller så hører Di Matteo på Cech og bruker begge to på en gang. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Liker ikke formen Chelsea er i om tiden.. Trenger virkelig 3 poeng her. Håper Chelseaspillern er altfor opphengt i finalene, og at de er slitne av det harde kampprogrammet sitt. Jeg har trua! Howay the lads! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Håper Torres mottar et rødt kort av dommeren. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvorfor i all verden håper du det? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kanskje han er Newcastle supporter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Håper Newcastle vinner og spiller på seg selvtillit før de kjører over City til helgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Eller Liverpoolsupporter. Torres\Lampard\Terry med rødt= De får ikke spille finalen mot Liverpool. Simple math. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har supsjansjoner i Premier League noen som helst innvirkning på FA-cupen? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Åja. Da forstår jeg. Ekstremt tungt program for Chelsea på slutten, med 2 finaler og viktige kamper i serien. Håper de havner på en 6. plass og taper begge finalene. Det hadde vært ett komisk antiklimaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har supsjansjoner i Premier League noen som helst innvirkning på FA-cupen? Ja. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har tippet 7-2 til Chelsea. Greier ikke å se hvordan Newcastle skal klare og ta poeng her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Håper på seier, men frykter tap. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg trodde ikke jeg skulle være så spent å denne kampen, men når jeg ser kamptråden så får jeg sommerfugler i magen! Hvorfor skulle Chelsea starte med Sturridge på midtbanen? Eller er det 4-3-3? Hper de heller starter med Meireles. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Blir nok en 4-2-3-1 formasjon som vanlig der Sturridge er på høyrekanten. Er jo bare spekulasjoner så langt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå