smort1 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Relatert til at Olympus har sendt en pakke inneholdende to stk. valnøtter innpakket i plast til ymse redaksjoner/ fotomagasiner/ etc...... : En interessant teori er lansert at dette henspeiler på en kjent japansk story! "Two wallnuts or Futatsu no Kurumi is a short story following 12 year old Ayaka as she is transported back in time". Går en tilbake til før den originale OM-serien(1973) og etter at de første PEN(1958) var lansert, så kommer en f.eks. til PEN FT(1963) , og da skulle det ikke overraske meg om de kommer ut med en MFT Pen FT Olympus kommer nok til å gå videre med sin retrostil (og historien viser jo at de har flere suksess-kameraer å ta av)!!!! Spanande for en Olyfil dette! PS! Har forresten ikke noe imot om de kommer med en MFT-utgave av TRIP 35(1967) heller! Endret 2. mai 2012 av smort1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Dette har akam allerede tatt opp Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Dette har akam allerede tatt opp Og der har jeg allerede postet...... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ikke for å være vanskelig, men hvorfor da denne tråden? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Ikke for å være vanskelig, men hvorfor da denne tråden? Bare fordi jeg synes at "nøttene" også passer godt i ryktebørsen! Og i ryktebørsen går det jo an å "leke" litt videre med "nøtteknekkingen"! Ser vel ikke noe galt i det...... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Bare fordi jeg synes at "nøttene" også passer godt i ryktebørsen! Og i ryktebørsen går det jo an å "leke" litt videre med "nøtteknekkingen"! Ser vel ikke noe galt i det...... Slik å forstå Når det gjelder hva det neste kule fra Olympus blir, så er det forsåvidt en tøff nøtt å knekke. Nå vil jeg nok si at en Pen med innebygget EVF (ala NEX-7) vil være mer interessant for meg enn en E-M5. Men jeg vil enda mer gjerne ha en vanlig 4/3 modell - E-50 - basert på E-30 med E-M5 sin sensor. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Nå vil jeg nok si at en Pen med innebygget EVF (ala NEX-7) vil være mer interessant for meg enn en E-M5. Men jeg vil enda mer gjerne ha en vanlig 4/3 modell - E-50 - basert på E-30 med E-M5 sin sensor. Enig med du! Var bestilt et silver-kit av OM-D E-M5, men har faktisk avbestilt det! (Kommer nok til å få tak i et, men ikke akkurat nå med en gang fant jeg ut......, uten at jeg skal utdype akkurat hvorfor, men feriebudsjett osv. , you know.........) (Har jo dessuten vært på galeien med hele Mft PEN-serien, holder fremdeles på med utprøving av disse, så greier vel å vente til iallefall til den verste "nyhetshypen" har lagt seg...)... . Kommer det en E-50 basert bl.a. på det du skisserer, så har jeg mere lyst på den enn både en E-5 eller E-M5 f.eks..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå