Joachim_F Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nå kan du teste Codemasters' nyeste bilspill. Les hele saken Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Om kort tid for PS3-eiere? Dvs. 1 time, eller 2 dager? Håper de ikke har mistet helt fokuset på realisme, og at input lag-en ikke er så skrekkelig! Har enda aldri sett et PS3-bilspill som har så lite input lag som Gran Turismo 5. NFS Shift 2: Unleashed klarer jeg ikke å spille en gang, verste kjøpet jeg har gjort! Det er nesten 1 sekund input lag, mens på GT5 er det tilnærmet ingenting! Dette merkes i stor grad! Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 forstår jeg input lag? at det tar tid før spillet reagerer når du svinger? om så, r jeg helt enig. for det spillet var driiit. men på forgje dirt spillet var det bra, så tipper dette blir bra også. (bank i bordet) Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ble någet skuffa da jeg prøvde demoen, så tviler på kjøp. Kan hende Grid og Dirt satte standarden min litt høyt xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå