Gå til innhold

Galaxy S2 Minnekort/lagrings-problem

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå i det siste fått opp en varsel på min Galaxy S2 som sier at "Minnet er nesten fullt. Telefonlagringsminnet begynner å bli lavt".

I og med at jeg har et minnekort på 16 GB i den tenkte jeg at dette umulig kunne stemme og trykket meg innpå for å sjekke hva det var som tok plass. Og det viser seg da at minnet er langt i fra fullt, derimot at det er Enhetsminnet som er fullt.

Da jeg koblet mobilen til pc-en står det nemlig at jeg har 10,8 GB ledig på USB-lagringsminnet, og 8,7 GB ledig på SD-kortet. Enhetsminnet derimot har bare 10 MB ledig. Er det noe jeg kan gjøre her som får enhetsminnet mitt litt friere? Har flyttet alle appene fra telefonminnet til SD-kortet, men likevel er det fullt opp.

I tillegg når jeg trykket på USB-lagringsminnet på telefonen for å sjekke der hva det var som tok mest plass så var det en mappe med navn "external", og jeg forstod det slik at dette var SD-kortet, som også lå lagret på USB-lagringsminnet. Men dette er vell ikke mulig? Og hvordan løser jeg det eventuellt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...