Kurt Lekanger Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Mener å ha blitt feilsitert. LG: ? Vi dropper ikke Windows Phone Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Slutte å plukke opp rykter og presentere disse som "sannheter" og heller vente på offisielle beskjeder. Men slik er det å være tabloid. Endret 2. mai 2012 av Dinsdale 5 Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er det bare jeg som er overrasket over Microsofts manglende vilje til å reklamere for Windows Phone? Jeg kan ikke huske å ha sett en eneste reklame for plattformen på TV. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er det bare jeg som er overrasket over Microsofts manglende vilje til å reklamere for Windows Phone? Jeg kan ikke huske å ha sett en eneste reklame for plattformen på TV. What? De har hatt _enorme_ kampanjer over omtrent hele verden over lang tid. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Åh. Jaja... Det kan kanskje ha noe med at jeg ikke ser så mye på TV, og bruker adblock i nettneser (kremt). Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Verden ser ganske anderledes ut med Adblock ja. Dessverre fungerer ikke den på trikken eller trikkestoppene hvor det det siste halve året har vært ganske mye Windows Phone. Endret 4. mai 2012 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg