Jan Erik Engan Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Water Bildet er fjernet. Beskrivelse: Plastikk stein,og plastikk blomst...vannet er ekte;) V2 40mm-f8-1/5sek-iso200 Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nydelig bilde. Jeg hadde likt det enda bedre med ekte blomst, tror jeg. Flere fargenyanser i ekte blomster. Men da tar det kanskje fokus fra vannet ? Kanhende det er fordi jeg er veldig glad i blomster at jeg ønsker den ekte Lenke til kommentar
40D Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Gir deg treer for det ekte vannet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Nydelig bilde. Jeg hadde likt det enda bedre med ekte blomst, tror jeg. Flere fargenyanser i ekte blomster. Men da tar det kanskje fokus fra vannet ? Kanhende det er fordi jeg er veldig glad i blomster at jeg ønsker den ekte Ekte blomster kommer,men vært så kaldt her om nettene att vi ikke har sett vitsen og plante noe enda Gir deg treer for det ekte vannet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Ekte blomster kommer,men vært så kaldt her om nettene att vi ikke har sett vitsen og plante noe enda Du kan jo bruke anledningen til å gi kona en vakker blomst,.... bare ikke si at du skal bruke den, du med....;-) Endret 2. mai 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Ekte blomster kommer,men vært så kaldt her om nettene att vi ikke har sett vitsen og plante noe enda Du kan jo bruke anledningen til å gi kona en vakker blomst,.... bare ikke si at du skal bruke den, du med....;-) Pleier å ta den der jeg..hehe;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg