Gå til innhold

[LØST] "Manglende" plass på SSD?

Anbefalte innlegg

Sitter på en SSD med 55.7 GB total plass. Ifølge Min Datamaskin har jeg brukt rundt 50 av disse 55, og sitter med 4.98 ledig. Åpner jeg C: og høyreklikker -&--#62; egenskaper på alle filene som ligger der, ender jeg opp med totalt 40gb, windows-mappen inkludert. Windows-mappa er på rundt 18gb tilsammen, resterende mapper er 22.7. Tilsammen blir dette cirka 40gb. Skjulte filer er med i søket. Hvor blir de siste 10GBene av?

Nå er jeg ikke veldig flink med PCer og kjenner ikke så godt til partisjoner og lignende, men kan problemet ligge her?

Kunne trengt å frigjøre litt saker og ting fra disken så jeg slipper at den blir full med det første.

Kan forresten også gjerne spørre om hva "Appdata/Local" egentlig er for noe? Hva lagres egentlig her? Local-folderen min i Appdata er på rundt 15GB. Er påpasselig med å installere alt av programmer o.l på D:, men virker som om mye informasjon o.l lagres i Appdata. Kan denne mappen flyttes til D: uten at noe slutter å fungere?

post-146208-0-58461100-1335914398_thumb.jpg

post-146208-0-24785800-1335914420_thumb.jpg

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror utorrent lagrer i appdata, kan der være det ?

uTorrent-mappa er på 0 bytes i mitt tilfelle. Har vært forsiktig med å passe på hvor torrents lagrer seg! Så uansett et nesten kliss likt emne lengre nede på sida etter jeg postet, så tar en kikk der og ser hva jeg finner ut av.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...