MrUrge Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Bittelite problem her. I natt gikk strømmen til stua, der pcen min står. Skulle så slå den på igjen på morgenen. Da kom det en del tekst og jeg måtte velge om jeg skulle starte den normalt eller om jeg skulle ta sånn repair shit fordi den hadde blitt slått av feil eller noe i den duren. Men så valgte jeg å slå av pcen før jeg fikk valgt(en annen historie for hvorfor). Uansett, nå kommer det ingenting opp på skjermen og jeg har errorcode på hovedkortet. Har ikke manualen tilgjengelig og husker ikke hvordan hovedkort det er, hvertfall Abit Fatal1ty. Alt jeg vet. Titta på hovedkortet og eneste som kunne gi meg noe muligens interssant var strekkoden : FAN93UDD001116 V1.00 What to do ? Takk for svar Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Prøv først og fremst en BIOS-reset. (Fjern det lille runde batteriet som sitter på hovedkortet i 30 sek.) Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Da har jeg prøvd det uten noen betydning. Endret 2. mai 2012 av MrUrge Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Fant ut hvilket jeg har : Abit Fatal1ty AN9 32x. Men, et problem, finner ingen manualer på nettet. Såklart har abit lagt ned pga finanskrisa, så siden dems er forsvunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå