Gå til innhold

BK: Pasjonsfrukt/ Kjærlighetsfrukt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også tenkte passjonsfrukt med en gang, men så ser jeg jo nå at dette er kula i Bragernestunnelen.

Mest spennende er v2.

Ja det er der.:) Skulle ønske bildet kunne fortelle historien rundt hvordan bildet ble til. Iallefall etter 10-12 timer ute. Først i skauen med hundene på morra*n og så i "storbyen" med kamera på dagen og kvelden. På jakt etter motiver, linjer og lys. Rimelig slitne og kreativt gira - vi følte oss gale ..... Latteren satt løst og vi sa til hverandre hvor heldige vi er som kan glede oss over en så enkel ting som et lys i en tunnel. Håper det er flere som har det like morsomt som oss :)
Lenke til kommentar

Jeg også tenkte passjonsfrukt med en gang, men så ser jeg jo nå at dette er kula i Bragernestunnelen.

Mest spennende er v2.

Ja det er der. :) Skulle ønske bildet kunne fortelle historien rundt hvordan bildet ble til. Iallefall etter 10-12 timer ute. Først i skauen med hundene på morra*n og så i "storbyen" med kamera på dagen og kvelden. På jakt etter motiver, linjer og lys. Rimelig slitne og kreativt gira - vi følte oss gale ..... Latteren satt løst og vi sa til hverandre hvor heldige vi er som kan glede oss over en så enkel ting som et lys i en tunnel. Håper det er flere som har det like morsomt som oss :)

 

Er i alle fall morro å se og ikke minst lese om deres assosiasjoner.. Haha passionsfrukt.. Fint dere koser dere, og joda, jeg og Nikonfjott har vært på noen turer med kamera, og det er artig. Blir nok mange flere turer i sommer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...