genser Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hva er forskjell på: 0-1 handicap: Spille H og Seiersmargin: Spille "Hjemmelaget vinner med 2 mål eller mer"? For meg høres det ut som nøyaktig det samme, men betsson har gjerne ulik odds på de to. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ser det er ulikt og synes selv det virker rart. Var jo ganske stor forskjell også og jeg klarer ikke helt å se forskjell på -1 på 3 way handicap og vinne med 2 mål eller mer. Den kampen jeg ser på nå er det 2.32 og 2.05. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er det høyere odds på "vinne med 2 mål eller mer"? Kan det være fordi den norske delen av Betsson kjører -1 og -3 i handicap, mens andre land gjerne kjører asian HC? Jeg ser at gjennom min danske IP hos Betsafe har jeg tilgang til andre spill på fotballkamper enn jeg har gjennom norsk IP. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nei, asian er også tilgjengelig. Men der gjelder jo litt andre regler som med push på -1 med ettmålsseier og slikt så litt verre å sammenligne. Men var jo litt spesielt at du har tilgang til andre spill med dansk ip da Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nå har jeg ikke sjekket i det siste, men på dagens kamper i PL er det 110 forskjellige spill tilgjengelig på dansk IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå