Christoffero89 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Syns det er merkligt at youtube er dårlig på google sin egen system. Videoene vises kun i hq og ikke i hd som på windows phone og iphone. Der er det alltid sylskarpt! 1 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 På hvilken modell og Androidversjon er det du mener? På min Galaxy Nexus med 4.0.2 velges alltid HD som standard, og virker klart bedre enn på både iPhone og WP7.5 etter min mening. 2 Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Har også hd på både telefonen og på tablet. Og det funker strålende for meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Testet disse android: htc sensation, htc sensation xl, huawei honor. Kvaliteten er ikke på nivå som iphone og windows phone der bilde er krystallklart på ALT. Mens på disse telefonene var det kun hq som ble valgt uten å kunne velge hd. Ergo ble bildet ikke på topp 1 Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) klart på speil på min samsung galaxy tab hd og gs II i hd , henholdsvis gingerbread og ics Endret 1. mai 2012 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Har jeg hardt for å tro etter å testet påmdisse telefonene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Så HQ er ikke HD? Det er alt jeg finner på min SGS2. Nå bruker jeg heller ikke YT på telefonen, men ... Lenke til kommentar
twb Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvilken kvalitet som velges som standard er vel avhengig av nettforbindelsen. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har jeg hardt for å tro etter å testet påmdisse telefonene Selvfølgelig er det hardt å tro andre ikke har samme oppfatninger som deg..... Slutt å troll. Så HQ er ikke HD? Det er alt jeg finner på min SGS2. Nå bruker jeg heller ikke YT på telefonen, men ... Nei, HQ er ikke det samme som HD. Det offisielle YT app for S2 har ikke HD valgmuligheten (mistenker det har med oppløsningen å gjøre). Alternativet er å bruke uoffsielle app fra http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1529715 (krever root) Og btw, 1080p avspilling er herlig på en 4,3" enn 3,7". Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Jeg får HD på min One X gjennom YouTube-appen. Det jeg ikke finner ut er hvor jeg tar på fullscreen Hvis du bruker YouTube-appen, så kan du krysse av en boks inne på innstillinger om å loade HD selv om du er på mobilt nettverk. Edit: Føler meg ganske dum her nå, hehe! Var selvfølgelig bare å snu mobilen i landscape-mode. Men jeg har iallefall valg for HD. Endret 2. mai 2012 av jdmik 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Merkligt manmå opp på de dyreste for å få hd Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tror du må ha ICS eller honeycomb for å få HD, i tillegg så må oppløsningen på telefonen eller tableten være minst 720p for å vise hd(logisk nok). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Nei. Min lumia viste hd. Selv om skjermen ikke var det. Velger man hq blir oppløsningen så lav at det blir grusomt bilde Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det jeg skrev gjaldt for Android. Har de mobilene du testet det på den siste yt appen? 3.5.5 Lenke til kommentar
roboco Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du får ikke HD på lumiaen din uansett hva du gjør, HD er 720p og høyere, så HD får du kun på de nyeste android telefonene. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 FEIL. Den spiller fint av hd eter å ha valgt det i youtube pro appen fra market place. Den er klarere en hq valget. Selvfølgelig viser ikke skjermen hele oppløsningen men er alikavell bedre kvalitet på filmene en hq valget. Samme gjelder iphone. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 har alltid fått HD på min Desire HD med Android 2.3.5. eller beste kvalitet da Desire HD ikke har HD-skjerm. er et fåtall av mobiler som har HD-skjerm. Galaxy nexus og HTC one x som jeg vet om. Det er INGEN praktisk forskjell om du spiller av en film på 720 eller 1080 på en mobil pr idag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Det er sant. Men på de nevnte android telefonene jeg testet var det kun hq Lenke til kommentar
roboco Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ingen av telefonene du har testet har HD skjerm derfor vil du ikke kunne spille av i HD på de, Hvorfor det blir kalt HD på WP og iPhone skjønner jeg ikke da ingen av de har skjerm med 1280x720 oppløsning. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 HD Youtube videoer på min Xperia S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå