Gå til innhold

Bildene er klare...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TIL SAMTLIGE SOM HAR SVART I DENNE TRÅDEN!!

Jeg må si jeg er rystet over mentaliteten som gjør seg utslag i denne tråden, det er greit nok at dere synest prosjektet var misslykket men derfra til å kollektivt LATTERLIGJØRE en person synest jeg er vel drøyt. Hellstorm hadde gjordt et erlig forsøk på å modde kabinettet og lå dette ut på siden, men på grunn av den masive latterligjøringen fra dere har han nå slettet innleggene og det spørs om han (og andre) tør å fremlegge noe en annen gang.

Det var vel bedre dere hadde gitt konstruktiv kritikk og tips til forbedringer.

Synest dere bør sette dere ned å gå gjennom dere selv før dere begynner å henge ut andre på en slik måte. DETTE VAR MEEGET DÅRLIG AV DERE.

Lenke til kommentar

Quote:

Snekker`n skrev (2002-11-26 16:38):

TIL SAMTLIGE SOM HAR SVART I DENNE TRÅDEN!!

Jeg må si jeg er rystet over mentaliteten som gjør seg utslag i denne tråden, det er greit nok at dere synest prosjektet var misslykket men derfra til å kollektivt LATTERLIGJØRE en person synest jeg er vel drøyt. Hellstorm hadde gjordt et erlig forsøk på å modde kabinettet og lå dette ut på siden, men på grunn av den masive latterligjøringen fra dere har han nå slettet innleggene og det spørs om han (og andre) tør å fremlegge noe en annen gang.

Det var vel bedre dere hadde gitt konstruktiv kritikk og tips til forbedringer.

Synest dere bør sette dere ned å gå gjennom dere selv før dere begynner å henge ut andre på en slik måte. DETTE VAR MEEGET DÅRLIG AV DERE.

second that!

Men jeg dør fortsatt på meg av nysgjerrighet på hvordan casemodden så ut. Er jo utrolig reklame :smile: Omtrent som blesten GTA3 fikk da de var "for voldelig" :wink:

Hellstorm, hvis du vil kan du gjerne sende meg en melding om hvor jeg kan titte på bilder.

Lenke til kommentar

Skam dere alle sammen! Utsagn som f.eks. Dette kabisset var styggere enn mordi er IKKE akseptable! Dere kan gi forbedringsforslag eller si det på en LITT hyggeligere måte, vær så snill! SKJERP DERE :sad:

Sorry for Caps, men jeg måtte bare :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Shepherd skrev (2002-11-27 02:01):

Hallo da! Til dere som vil se bildene, det finnes en søkemotor her da.....

Nye bilder dukka opp i en annen tråd,
.

A, det var den PCen ja. Altså det er jo det mest funksjonible modden jeg har sett. PCen trenger en vask, men kjølingen er jo genial, en sinsykt stor vifte :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...