henriksern Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Med den vifta burde du være forsiktig så ikke hovedkort og alt blir blåst ut på andre sida :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: Hellstorm skrev (2002-02-10 17:31):blackice: Hvor har de 172W Peltier? Kan nok få kalde cpu'er når nedkjølingen av peltieren er med 20-30 kalde :smile: De selger 172w peltier på http://www.kaldpc.no de tar 549kr for det! Det er mye penger i forhold til 156w peltier :sad: Netconnection kunne ta inn for meg siden de selger varer fra dangerden da jeg sendte en mail til de :smile: da kunne jeg få en for 450kr :smile: Er ikke så veldig gæli pris det :smile: Det kunne ta noe tid å levere det, da de ikke bestiller fra dangerden så veldig ofte :sad: De kunne også skaffe mase 2-2c vannblokk for amd med coldplate, denne er beregnet for 2stk peltier :smile: Litt dyr bare... 850kr Dette var priser de oppgav til meg pr mail, så det kan jo hende at det går opp/ned på trynefaktor.. :smile: http://www.tjcomputer.com selger også 172w peltier for 450Skr, vet ikke om det kommer noe "toll" på dette eller om de selger til norge. Surf innom å spør :smile: Har selv tenkt å sette opp dual 172w peltier, for å kjøle ned dette så kommer jeg til å låne et kjøleskap å ha radiatoren i... Vi har et til overs, men jeg får ikke lov til å demontere og komprimere det samt bytte termostat osv :sad: Da det kansje kommer til å bli brukt til leieboere osv... :sad: Men min bror skal snart kjøpe seg et nytt... da blir det demontering og skikkelig kompressorkjøling på peltier elementer... :smile: Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Det kabinettet der var j***** stygt !!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Et spørsmål: Har du støvfilter? Hvis ikke: Ta en kikk her og se hva som skjer med radiator o.l. http://www.ocshoot.com/filterit.htm Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: Hellstorm på 2002-02-19 04:18 ] Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 microplex har også begynt å selge 172w peltier :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg ville nå bygget et skikkelig metallgitter foran den greien der, ellers risikerer man å kappe av hånd og fot [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-02-10 22:45 ] Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hva med å snu vifta slik at den suger ut? Du slipper da støvet inn annet enn svevestøv i luften samt at du trolig vil få undertrykk i kabinettet (bedre kjøling). Får du nok undertrykk så vil dette også kunne dempe lyden (øke hastigheten på vifta). Prøver du så må du si i fra hva resultatet ble. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 23:44, SpirreVipp skrev:Hva med å snu vifta slik at den suger ut?Du slipper da støvet inn annet enn svevestøv i luften samt at du trolig vil få undertrykk i kabinettet (bedre kjøling). Får du nok undertrykk så vil dette også kunne dempe lyden (øke hastigheten på vifta). Prøver du så må du si i fra hva resultatet ble. Han får ikke mindre støv med tanke på at han har mange hull i kabinettet. Da vil jo alt støvet bli sigd inn alle veier! Lenke til kommentar
Putte Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 det kabinettet va styggere en mordi! Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 00:02, Kenny000 skrev:Han får ikke mindre støv med tanke på at han har mange hull i kabinettet. Da vil jo alt støvet bli sigd inn alle veier! Det er sant, men hvis du ser hvor disse hullene er (i toppen) så blir det faktisk mye mindre støv som kommer inn der, i motsetning til hvis de hadde vært i bunnen (som er mest vanlig). Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: Hellstorm på 2002-02-19 04:18 ] Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Det er det fæteste jeg har sett du må ha gitter på den svære vifta tror du er gærn viss du mister handa gir jeg 1000kr for musematte dual optical tastatur trådløs tilsamen hva med neon lys eller kald cathode bak den svæærrrre vifta di kjøp gitter nå de som sier den er stygg er bare misunlige :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: hva med nytt 3dkort ser ut som et gf2mx 400 så utsom mitt eller med den svære vifta der trenger du ikke nytt klokk 3d kortet som **** vann kjøling DEN VAR FÆTT !!!!!! Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: Hellstorm på 2002-02-19 04:18 ] Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 hmm prøv å stapp handa di inn i vifta :smile: aoo :sad: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 N*E*R*D: Jeg er enig med de som synes at det er stygt. Dette pga. limklattene og den shabbye lakkeringen av cd-romene + den enorme vifta. Stilig, men ikke fint å se på. MEN så er jo dette en smaksak dah :wink: Lenke til kommentar
SAMU3L Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 *LOL* dette var STYGT ! hva i helsikken er vist med en stor hore vifte når du har vannkjøling ! du har jo totalt ødlagt et flott kabinett ! hehe, og så sitter du og røyker hasj på bildett hehe ser i alle fall ikke ut som no siggarett Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Nå mangler du bare en spinner, altså en sånn kon som propellflyene har i snuta. Så mangler du bare å lage til eksosrør ala Spitfire... =) Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 15:36, Hellstorm skrev:Skal prøve å snu rotasjonen på vifta og se om temperaturene forandrer seg. Ble det noen endring på tempraturen? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 DIGER vifte! Har en lignende liggende, kanskje jeg gidder å bruke den til no. Lager fin storm på 36 volt Gitter er jo uansett å anbefale, lite gøy hvis vifta suger med seg skruer, alu-folie eller.no inn på HKet... Den vifta kan man jo seriøst LED-modde da, det kunne vært stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå