Gå til innhold

Bildene er klare...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Hellstorm skrev (2002-02-10 17:31):

blackice: Hvor har de 172W Peltier? Kan nok få kalde cpu'er når nedkjølingen av peltieren er med 20-30 kalde :smile:

De selger 172w peltier på http://www.kaldpc.no de tar 549kr for det! Det er mye penger i forhold til 156w peltier :sad:

Netconnection kunne ta inn for meg siden de selger varer fra dangerden da jeg sendte en mail til de :smile:

da kunne jeg få en for 450kr :smile:

Er ikke så veldig gæli pris det :smile: Det kunne ta noe tid å levere det, da de ikke bestiller fra dangerden så veldig ofte :sad:

De kunne også skaffe mase 2-2c vannblokk for amd med coldplate, denne er beregnet for 2stk peltier :smile: Litt dyr bare... 850kr

Dette var priser de oppgav til meg pr mail, så det kan jo hende at det går opp/ned på trynefaktor.. :smile:

http://www.tjcomputer.com selger også 172w peltier for 450Skr, vet ikke om det kommer noe "toll" på dette eller om de selger til norge. Surf innom å spør :smile:

Har selv tenkt å sette opp dual 172w peltier, for å kjøle ned dette så kommer jeg til å låne et kjøleskap å ha radiatoren i... Vi har et til overs, men jeg får ikke lov til å demontere og komprimere det samt bytte termostat osv :sad: Da det kansje kommer til å bli brukt til leieboere osv... :sad:

Men min bror skal snart kjøpe seg et nytt... da blir det demontering og skikkelig kompressorkjøling på peltier elementer... :smile:

Lenke til kommentar

Hva med å snu vifta slik at den suger ut?

Du slipper da støvet inn annet enn svevestøv i luften samt at du trolig vil få undertrykk i kabinettet (bedre kjøling). Får du nok undertrykk så vil dette også kunne dempe lyden (øke hastigheten på vifta). Prøver du så må du si i fra hva resultatet ble.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-10 23:44, SpirreVipp skrev:

Hva med å snu vifta slik at den suger ut?

Du slipper da støvet inn annet enn svevestøv i luften samt at du trolig vil få undertrykk i kabinettet (bedre kjøling). Får du nok undertrykk så vil dette også kunne dempe lyden (øke hastigheten på vifta). Prøver du så må du si i fra hva resultatet ble.

Han får ikke mindre støv med tanke på at han har mange hull i kabinettet. Da vil jo alt støvet bli sigd inn alle veier!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-11 00:02, Kenny000 skrev:

Han får ikke mindre støv med tanke på at han har mange hull i kabinettet. Da vil jo alt støvet bli sigd inn alle veier!

Det er sant, men hvis du ser hvor disse hullene er (i toppen) så blir det faktisk mye mindre støv som kommer inn der, i motsetning til hvis de hadde vært i bunnen (som er mest vanlig).

Lenke til kommentar

Det er det fæteste jeg har sett

du må ha gitter på den svære vifta tror du er gærn

viss du mister handa gir jeg

1000kr for musematte

dual optical

tastatur

trådløs

tilsamen

hva med neon lys eller kald cathode

bak den svæærrrre vifta di

kjøp gitter nå

de som sier den er stygg er bare misunlige

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

hva med nytt 3dkort ser ut som et gf2mx 400

så utsom mitt

eller med den svære vifta der trenger du ikke nytt

klokk 3d kortet som **** vann kjøling

DEN VAR FÆTT !!!!!!

Lenke til kommentar

DIGER vifte!

Har en lignende liggende, kanskje jeg gidder å bruke den til no. Lager fin storm på 36 volt :grin:

Gitter er jo uansett å anbefale, lite gøy hvis vifta suger med seg skruer, alu-folie eller.no inn på HKet...

Den vifta kan man jo seriøst LED-modde da, det kunne vært stilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...