Gå til innhold

Bildene er klare...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SINNSYKT!!! =)

Men du? Hva er alle de stygge klattene på forsiden? Så ikke noe pent ut, spør du meg. Tectyl? =)

Du burde ikke ha problemer med lite luft, nei!

Og egne flatkabler. Var det meg som gav den den ideen? (måtte nu bærre spør)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-09 21:36, Hellstorm skrev:

Min case-mod.

Dèn kassa rocka mighty !

Temmelig fersk ferdig ( finpussen står igjen ?), og du svett og fornøyd tippes - jeg bruker omtrent makan stol, men har satt den på pall, så ikke skankene dovner bort :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Hellstorm skrev (2002-02-10 05:20):

Og til dere alle: Jeg kommer til å kaste dette prosjektet i båssdunken om ei stund, da jeg skal lage nytt kabinett som skal inneholde komplett fryseboksfrysedeler. Kan kanskje få tempen på vannet ned i 20-30 minus da+2x156W peltier. :smile: :smile: :smile:

Hvorfor ikke 2stk 172w når du først er i gang...

Det har jeg tenkt til å ha når pengen strømmer inn på bankkontoen...

Lenke til kommentar

Fiffige greir!

Men, en vifte kan jo ikke blåse ut luft som ikke er der.. må jo åpne kassa andre steder skal den suge..inntak et sted ? Suger den fra små sprekker så blir det jo ikke rare luftstrømmen men overkill av vifte deluxe. Du må nok bruke mer en 2 stk 172W peltier skal du ned i 30 kalde, ligger mange regne eksempler om dette på nett, så skjønner du hvorfor.

Husk du må kvitte deg med 2*172W + den varmen som skal fjernes..

Beste hadde vært å brukt kondensteknologi, men dette krever jo en god del av brukeren, bla; Er ikke bare å lodde rørene sammen liksom.. må passe på loddet ikke reagerer med kuldemedium. Videre, rett trykk/sugeforhold på kompressoren, ventilåpning eller kapilærrør skal ha en gitt lengde.. for mye kuldemedium og kompressorten får veskeslag og blir ødelagt, er så mye som spiller inn. Best du leser om dette, bøker om kuldeteknikk.

Prosjektet ditt fikk meg nesten til å tenke på noe en psykolog sa en engang.. liten k** stor...vifte ?

hehe :grin:

Lykke til videre !

Hondaen

Lenke til kommentar

:eek: :eek: :eek: Dette var røfft :eek: :eek: :eek: Snakk om storm fra helvette

med DEN Vifta :evil: .heheheheheeh

it is sikk og jeg får "frysninger" bokstavelig talt :

Microstar Turbo II AMD XP1500+ 256MB Apacer SDRam Hercules Prophet 4500 Samsung 950P "19" Samsung 40GB"

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-10 18:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...