maedox Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hepp! Har en kamerat som trenger en liten oppgradering. Han har en Athlon T-bird 1.2 GHz kjølt av en Silent Viking. Så har han tenkt å kjøpe en XP2500+, og mitt spørsmål er: Vil Silent Viking kjøle denne CPUen godt nok? Synes nemlig å minnes at T-birdene var ganske flinke til å utvikle varme... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg skal sette sammen den samme kombinasjonen selv om noen dager. Har nettopp testet at Silent viking kjøler omentrent likt som Silent breeze kjøleren. Begge kjølte en Athlon XP 1700+@2600+ og 1,70V til 49ºC load under testen min. Nå fikk jeg min nye XP2500+ i posten i går, men har litt mye å gjøre fremover mot helga. Skal bl.a. selge PC'n med XP1700+'en og silent breeze i kveld. Tipper jeg får opp mitt eget system med med Silent Viking og XP2500+ først på søndag. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Da kan vi vel konkludere med at den kjøler godt nok til litt overklokking også da. Siden barton kjernen utvikler en del mindre varme enn palomino. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå