cavey Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvilket minnekort er anbefalt til Canon 7D for å få full utnyttelse av hastigheten? 60mb/s eller 90mb/s? Skal ikke bruke det noe særlig til video (men skal ikke se bort i fra det), men det er vel relevant i forhold til serieopptak. (Går utifra at 16gb holder i massevis til hobbybruk) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Video trenger faktisk mindre hastighet/minne en foto, har selv Sandisk Extreme pro 90Mb/s siden det var det jeg ble anbefalt av guruene her. hvis du sjekke erfaringtråden til 7D finner du mye nyttig informasjon av denne type. Vil anbefale et kjent merke så som Sandisk eller Lexar siden de er stabile og oppnår ytelsen de oppgir, flere av de billigmerkene gir ikke maksimal ytelser som de proklamerer. Tips: det er veldig viktig og formatere kortet i kameraet samt formatere ofte for og ha en smertefri bruk. Endret 1. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
cavey Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Takk for svar. Ja, jeg får sette meg ned snart og tråle meg igjennom den tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå