Dude910 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Heisann har et lite problem med skjermkortet mitt og nå som jeg skal selge barnet må jeg få ordnet det. For hver gang jeg skal spille et spill eller gjøre noe som helst som krever mer enn normalt av skjermkortet mitt så må driveren lastes ned på nytt. Av en eller annen merkelig grunn virker det som om driveren ikke lagres ordentlig eller at den bare legges midlertidig i mappen. Er det noen som har en løsning her? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Har du byttet skjermkort tidligere? Eventuelt hatt en gamel drivere liggende som du ikke har fjernet? Vet det å reinstallere windows også legge driverene på nytt er en god løsning men det høres ut som det er noe driver bugs av noe slag. Endret 2. mai 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Er greit å nevne hva slags type skjermkort du bruker osv. Lenke til kommentar
Dude910 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Er greit å nevne hva slags type skjermkort du bruker osv. Asus GeForce GTX 560ti PhysX Cuda 1GB Er kortet jeg bruker Har du byttet skjermkort tidligere? Eventuelt hatt en gamel drivere liggende som du ikke har fjernet? Vet det å reinstallere windows også legge driverene på nytt er en god løsning men det høres ut som det er noe driver bugs av noe slag. Dette er første skjermkort som sitter i denne pc'n. Reinstallere windows kan jeg gjerne gjøre. Men hva gjør jeg da med alle programmer som ligger i programfillermappa til windows? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 De må vel reinstalles i så fall. Så ja backup kan være greit å ta først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå