thekid Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Som tittelen sier, passer dette hovedkortet med dette kabinettet? Lenke til kommentar
thekid Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 takk for sjapp svar! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Nei, SSI CEB passer ikke i et Obsidian 550D Lenke til kommentar
thekid Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 ok? annet hovedkort som dere har til forslag? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 P9X79 PRO eller P9X79 DELUXE? Lenke til kommentar
thekid Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Den jeg linket til opprennelig, worskstation står vel WS for? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Den jeg linket til opprennelig, worskstation står vel WS for? Japp? Lenke til kommentar
thekid Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Den jeg linket til opprennelig, worskstation står vel WS for? Japp? ..... Så passer det eller ikke, ble ikke helt klok av denne tråden? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Den jeg linket til opprennelig, worskstation står vel WS for? Japp? ..... Så passer det eller ikke, ble ikke helt klok av denne tråden? Det har formfaktoren "SSI CEB", som er litt bredere enn vanlig ATX. 550D har ikke plass til større hovedkort enn ATX-standarden. De fleste kabinetter med EATX-støtte vil ha plass til SSI CEB mener jeg å huske. 1 Lenke til kommentar
thekid Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Takk for oppklaring, da skjønte jeg hva du mente. Deluxe kortet er atx, så satser på den istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå