Gå til innhold

Skjerm til både spill(PS3) og bilde/videoredigering


Ravis

Anbefalte innlegg

Først av alt lurer jeg på hva som er viktig å legge vekt på når en skal velge en skjerm som skal fungere til både spill og video/bilderedigering.

 

Jeg er ikke sikker på at det som gir styrke for den ene bruker her nødvendigvis er så bra for annen bruk. Bruken vil være ca. 50/50.

 

Jeg kunne godt tenke meg å holde meg i nærheten av 2000kr, og minimum 24", aller helst 27".

 

Hva kan være et godt kompromiss her, for jeg regner det som en selvfølge at noen kompromisser må inngås.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i minste laget har vi Dell U2312HM, utrolig bra skjerm til videoredigering og gaming i balanse. eneste problemet er at den er 23" :/

 

tenkte også på Dell U2412M, men den er ikke like god til gaming, og den er 16:10. 16:10 er deilig til PC bruk, men det ødelegger PS3 opplevelsen.

Lenke til kommentar

i minste laget har vi Dell U2312HM, utrolig bra skjerm til videoredigering og gaming i balanse. eneste problemet er at den er 23" :/

 

tenkte også på Dell U2412M, men den er ikke like god til gaming, og den er 16:10. 16:10 er deilig til PC bruk, men det ødelegger PS3 opplevelsen.

Takker for svaret!

 

Poden insisterer på denne siden en kamerat av ham har en slik. Kan denne være et godt kompromiss?

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647220

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...