erwi1997 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei! Jeg har tenkt til å skaffe meg en ny pc Det er egentlig det samme om det er en laptop eller en stasjoner. Jeg kommer til å bruke den til å game (mest mc) og lage filmer. Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) villig til å bygge den selv? det har mange fordeler. 1. du blir bedre kjent med PCen 2. du får bedre komponenter for penga 3. du får komponenter som er bedre tilpasset ditt eksakte bruk 4. du har noe å være stolt av etter du er ferdig det er eksempler på ting, mer kan sikkert nevnes hvis det er helt nødvendig. Edit: her er ett bygge selv oppsett jeg lagde på Dustinhome.no: Endret 1. mai 2012 av olestokk 1 Lenke til kommentar
erwi1997 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Men jeg er ikke så god på slikt =/ er ikke så god på å vite hva jeg burde ha av slike deler, hvis jeg bygger selv, trenger jeg nok MASSE hjelp =P Lenke til kommentar
erwi1997 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 har noen noen tips med å bygge selv ? har ikke gjort det før, men det hadde jo vært gøy også som ole nevnte, får du jo mye mere for pengene. Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er ganske lett å bygge selv, men det finnes andre alternativer. Komplett kan bygge PC'en for deg, mot et lite pristillegg. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Når det er sagt så kan jeg legge til at punktene satt opp var mot Komplett.no's bygge greie. Når det kommer til ferdigbygde PCer fra for eksempel HP og Acer så kunne jeg skrevet en stil om det. 1 Lenke til kommentar
Middels Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Er dere sikker på at komplett fortsatt setter sammen den pc-en du ønsker? At du ikke bare kan velge mellom et ferdig oppsett de har laget og konfiguere litt på det? Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Du har helt riktig middels. Men nå er det såpass store konfigurasjonsmuligheter at man kan velge "fritt". Lenke til kommentar
Middels Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Fant netopp ut at netshop.no satt sammen den pc-en du ønsker for deg for en 500 lapp. Noen som vet om dette er bra? http://www.netshop.no/Avdelinger/Netshop-PC/Netshop-Free/NetShop-Free-Intel-1155-PC-bygger-Konfigurer-din-egen-maskin-47899-p0000168092.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå