Gå til innhold

Anmeldelse: Pandora's Tower (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet halveis i spillet og vil karakterisere det som "helt greit".... jeg er vel skyldig i å egentlig ville ha ett nytt Xenoblade - noe dette absolutt ikke er.

Men det er undeholdende nok til at jeg sannsynligvis kommer til å spille gjennom.

Lenke til kommentar

Øystein kunne ikke du anmelde Last Story det var et av de beste av av de 3 rpg spillene som kom til WII

 

Last Story fikk (5) Xenoblade og Pandoras fikk over (8)??

 

Dere må skjerpe disse tallene deres eller bare kutte de ut.

Jeg har klart The Last Story og spillet har ingen spesielle negative trekk , hvorfor 5 vell på grunn av Wii sitt grumsete bilde . Men så det trekkes ikke spesielt her.

 

Gamer har gitt den laveste scoren til Last Story i hele verden faktisk.

 

Og jeg var sjokkert når jeg klarte spillet at det fikk 5, det var faktisk the missing (good ff game)

FF skulle ha brukt dette kampsystemet etter 10 og forbedret kampsystemet sån at vi slapp og vente 10 år til FF Versus det eneste siste håpet til gamle Square fansen ,

pluss at The Last Story sitt kampsystem vill trekke flere kunder utenfor Jrpg sjangeren.

Folk sir de vil faktisk slåss i dette spillet

Lenke til kommentar

Øystein kunne ikke du anmelde Last Story det var et av de beste av av de 3 rpg spillene som kom til WII Last Story fikk (5) Xenoblade og Pandoras fikk over (8)??Dere må skjerpe disse tallene deres eller bare kutte de ut.Jeg har klart The Last Story og spillet har ingen spesielle negative trekk , hvorfor 5 vell på grunn av Wii sitt grumsete bilde . Men så det trekkes ikke spesielt her.Gamer har gitt den laveste scoren til Last Story i hele verden faktisk.Og jeg var sjokkert når jeg klarte spillet at det fikk 5, det var faktisk the missing (good ff game)FF skulle ha brukt dette kampsystemet etter 10 og forbedret kampsystemet sån at vi slapp og vente 10 år til FF Versus det eneste siste håpet til gamle Square fansen ,pluss at The Last Story sitt kampsystem vill trekke flere kunder utenfor Jrpg sjangeren.Folk sir de vil faktisk slåss i dette spillet

 

Jeg var den som anmeldte The Last Story. To forskjellige anmeldere, to ulike krav til hva som er et "godt" spill. Sier absolutt ikke at Øysteins mening er feil (ingen anmeldelser er "feil", uansett karakter), bare at vi har ulike kriterier for de karakterene vi gir. Jeg syntes The Last Story var kjedelig rent visuelt (sammenlignet med de penere Wii-spillene som finnes på markedet), så derfor fikk det trekk for grafikken.

 

Hva kampsystemet angår klarte det heller aldri å engasjere meg noe særlig. I tillegg ble det fryktelig rotete på skjermen under de travleste slåsskampene. Det var aldri særlig enkelt å få Zael til å angripe riktig motstander (spesielt med automatiske angrep slått på).

 

Men det er jo tydelig at du likte spillet, så hva har det egentlig å si om det får en femmer av meg eller en åtter av Øystein? Det har vel ikke tatt noe vekk fra din nytelse av spillet?

Endret av RustyMagus
Lenke til kommentar

 

Zip

 

 

Jeg var den som anmeldte The Last Story. To forskjellige anmeldere, to ulike krav til hva som er et "godt" spill. Sier absolutt ikke at Øysteins mening er feil (ingen anmeldelser er "feil", uansett karakter), bare at vi har ulike kriterier for de karakterene vi gir. Jeg syntes The Last Story var kjedelig rent visuelt (sammenlignet med de penere Wii-spillene som finnes på markedet), så derfor fikk det trekk for grafikken.

 

Hva kampsystemet angår klarte det heller aldri å engasjere meg noe særlig. I tillegg ble det fryktelig rotete på skjermen under de travleste slåsskampene. Det var aldri særlig enkelt å få Zael til å angripe riktig motstander (spesielt med automatiske angrep slått på).

Men det høres jo mere ut som du rett og slett ikke liker sjangren.

 

Du må skru av auto atack da blir det morsommere.

 

Og visst man skrur opp calibration 2 hakk så slipper man at det blir for mørkt uten for lyst. Og man ser bedre. ( Lite tips)

 

Kampsystemet for meg hadde alt en FF fan liker. Store ice og fire angrep holy magic . Limitbreaks. Over 30 sverd og velge mellom. Pynte armor med farger. Musikken er 10 av 10 , kule special angrep som og springe opp veggen og suprise atack. 3 kapitler etter siste bossen , alle fylte slutten bedre. Masse sidequest, Og så kan man fortsette med samme tingene i + new game hvor fiendene starter i lvl 70 og ting virkelig blir vanskelig , og til slutt så er alt lagt inn i 35 + gameplay visst man klarer alt.

 

Jeg gir det 8.5

Lenke til kommentar
Zip
Zip.
Men det høres jo mere ut som du rett og slett ikke liker sjangren.Du må skru av auto atack da blir det morsommere.Og visst man skrur opp calibration 2 hakk så slipper man at det blir for mørkt uten for lyst. Og man ser bedre. ( Lite tips)Kampsystemet for meg hadde alt en FF fan liker. Store ice og fire angrep holy magic . Limitbreaks. Over 30 sverd og velge mellom. Pynte armor med farger. Musikken er 10 av 10 , kule special angrep som og springe opp veggen og suprise atack. 3 kapitler etter siste bossen , alle fylte slutten bedre. Masse sidequest, Og så kan man fortsette med samme tingene i + new game hvor fiendene starter i lvl 70 og ting virkelig blir vanskelig , og til slutt så er alt lagt inn i 35 + gameplay visst man klarer alt.Jeg gir det 8.5

 

Jeg liker sjangeren ganske godt, bare sjekk tilbakeblikket mitt om Chrono Trigger. Problemet mitt er det at den moderne JRPG-en velter seg i latterlige klisjéer og usannsynlig dårlig historiefortelling, og det gjelder også for The Last Story. I og med at alt var delt inn i kapitler føltes ingen av historielementene spesielt sammenhengende (plutselig skal jeg ut på spøkelsesjakt når vi seiler mot Gurak-basen, for eksempel). Spillet føles "padded", som om manusforfatterene innså at de måtte strekke ut et handlingsforløp som passet inn i et 10 timers spill over 30 timer.

 

Hva kampsystem generelt angår er jeg mer fan av turbasert slåssing. Det gir mye bedre oversikt over hva som skjer og hvem som angriper når, til tross for at det bryter med "virkelighetsfølelsen". Men når jeg slåss mot levende trær eller kjemperotter kan jeg se bort fra at kampsystemet ikke er superrealistisk.

Lenke til kommentar

*offtopic* - av mangel på andre steder å ta opp dette...

 

hmm har inntrykk av at det er mange anmeldelser som dette om dagen, altså noe u-kjente spill gjerne i kategorien "asia style" . Hvorfor er det så få anmeldelser om dagen samt når de kommer så er det relativt u-kjente spill som nevnt?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

*offtopic* - av mangel på andre steder å ta opp dette...

 

hmm har inntrykk av at det er mange anmeldelser som dette om dagen, altså noe u-kjente spill gjerne i kategorien "asia style" . Hvorfor er det så få anmeldelser om dagen samt når de kommer så er det relativt u-kjente spill som nevnt?.

Det er et prosjekt som heter operation Rainbow hvor de har fårr 3 asiatiske rollespill til Europa,

Disse er veldig ettertraktet og derfor har Gamer anmeldt dem, spillene kom egentlig ut for 1 år siden

 

Zip
Zip.
Men det høres jo mere ut som du rett og slett ikke liker sjangren.Du må skru av auto atack da blir det morsommere.Og visst man skrur opp calibration 2 hakk så slipper man at det blir for mørkt uten for lyst. Og man ser bedre. ( Lite tips)Kampsystemet for meg hadde alt en FF fan liker. Store ice og fire angrep holy magic . Limitbreaks. Over 30 sverd og velge mellom. Pynte armor med farger. Musikken er 10 av 10 , kule special angrep som og springe opp veggen og suprise atack. 3 kapitler etter siste bossen , alle fylte slutten bedre. Masse sidequest, Og så kan man fortsette med samme tingene i + new game hvor fiendene starter i lvl 70 og ting virkelig blir vanskelig , og til slutt så er alt lagt inn i 35 + gameplay visst man klarer alt.Jeg gir det 8.5

 

Jeg liker sjangeren ganske godt, bare sjekk tilbakeblikket mitt om Chrono Trigger. Problemet mitt er det at den moderne JRPG-en velter seg i latterlige klisjéer og usannsynlig dårlig historiefortelling, og det gjelder også for The Last Story. I og med at alt var delt inn i kapitler føltes ingen av historielementene spesielt sammenhengende (plutselig skal jeg ut på spøkelsesjakt når vi seiler mot Gurak-basen, for eksempel). Spillet føles "padded", som om manusforfatterene innså at de måtte strekke ut et handlingsforløp som passet inn i et 10 timers spill over 30 timer.

 

Hva kampsystem generelt angår er jeg mer fan av turbasert slåssing. Det gir mye bedre oversikt over hva som skjer og hvem som angriper når, til tross for at det bryter med "virkelighetsfølelsen". Men når jeg slåss mot levende trær eller kjemperotter kan jeg se bort fra at kampsystemet ikke er superrealistisk.

 

Okei dude du vinner,

Er bedre og ha ordentlige meninger enn bare syvere og niere på Gamer :)

Keep up the work,

 

(Edit) det kan hende at musikken i spillet var så bra at jeg rett og slett glemte spillets svake sider :p

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...