Itw Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Som topic sier så lurer jeg på om jeg burde koble bi amp på front høyttalerne da jeg ikke bruker 6 og 7ende kanalen på reciveren, så har jeg jo muligheten, men tjener man noe på det med mine høyttalere? Lenke til kommentar
Timster Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tenker du på å kjøre bi-wire? Hvis ikke kanalene er i bruk kan du like gjerne gjøre det. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Ja har bare 5.1 i drift og er jo en 7.1 reciver, men er det noe og hente på det med denne recivern og de høyttalerne? Lenke til kommentar
Runefalk Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Ja har bare 5.1 i drift og er jo en 7.1 reciver, men er det noe og hente på det med denne recivern og de høyttalerne? Det er jo bare og prøve det. Endret 3. mai 2012 av Runefalk Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Da er de kobplett i bi-amp etter en liten shoppe runde, vet ikke om det ble mere trykk da kidsa sover, men skal sjekk ei morgen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå