Kjebrus Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei, Har nå fått tilbake penger for min ødelagte Lumia 800 (lærepenge til meg sjølv, aldri kjøp mobil fra utlandet ) Er litt i beit nå Skal ha nokia og windows phone og da gjenstår ikkje så mange alterntiver Det står som overskriften seier Lumia 800 eller 900, rekner med at 900 kommer i mai\juni Komplett opperer med 14 mai. venter uansett hvilke valg det blir. da eg rekner med at 800 synker litt i pris da 900 kommer. rekner med at 900 havner på ca 4500 mens 800 nå ligger til 3300 Er litt usikker på om prisforskjellen er verdt det Her er sammenlikning av telefonen: http://wpnyheter.com/2012/03/28/nokia-lumia-900-vs-800-store-forskjeller/ Tips mottas med takk.. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor du vil kjøpe noen av modellene. Latterlig dårlige spesifikasjoner sammenliknet med Android telefoner på samme prisnivå og er generelt sett overpriset. Ser null grunn til å gå til anskaffelse av Windows Phone. Mister bare et hav med apps uten å få noe i gjengjeld. Men hvis du på liv og død må ha en Lumia, og pris ikke er et problem, så hadde jeg ventet på 900 pga. bedre spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Kjebrus Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor du vil kjøpe noen av modellene. Latterlig dårlige spesifikasjoner sammenliknet med Android telefoner på samme prisnivå og er generelt sett overpriset. Ser null grunn til å gå til anskaffelse av Windows Phone. Mister bare et hav med apps uten å få noe i gjengjeld. Men hvis du på liv og død må ha en Lumia, og pris ikke er et problem, så hadde jeg ventet på 900 pga. bedre spesifikasjoner. Gløymte og skrive det men skal aldri i livet ha android igjenn noko større (etter personlig meining) møkk skal du leite lege etter greit nok du har flust av apps der men android skal jobbe lenge med og slå brukarvennlegeita og det lekre utsjånaden til nokia Har hatt opp til fleire android telefoner fra Huawei til Samsung. Nå er ikkje "heavy specs viktigt da eg ikkje bruker telefonen til gaming kun fb, mail m.m og måten windows har klart og integrere facebook og mail på er rett og slett genialt 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Android er svært lett å tilpasse personlig bruk, men det er opp til hver enkelt. Det er gode telefoner, og sannsynligvis de beste Windows telefonene du får for øyeblikket. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Lumia 800 kan vel anbefales. Nå råder det stor usikkerhet rundt WP8 og om Lumia serien vil kunne oppdatere til WP8 eller ikke. Uansett, kjøp billig Lumia 800, og så kjøper du nyeste Nokia med WP8, dual core prosessor og sikkert en 720p skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå